Gå til innhold

Når slutter dere å legge barna?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Joda, men da jeg stakk innom her på en lørdag kveld trodde jeg at alle dol-damer lå og pulte, så da ble jeg overrasket over å finne både deg og Babs!;-)

Denne doldama gjør det ikke, for jeg er en av de mange jaktenkene ;o)

Fortsetter under...

*he he* nei ikke akkurat det, for da blir det så vanskelig! de filmene der Donald har "Donald-stemme" er det generelt sett lite prating.

Men jeg er dritgod på stemmer og lyder altså! ;-) Det er full innlevelse og variasjon i stemmene fra den ene karakteren til den andre, hva enten jeg lesre Donald eller Harry Potter! ;-)

Såpass bra at mannen min fikk klager over at han ikke leste like "bra! *he he*

Men du: Svært så mange damer på dol just nu! Hva skjer?

Her har det ihvertfall ikke vært noen tiåring å legge ikveld.

Han er på speidertur, og sover i gapahuk. Og det øsregner ute...

Gjest Ulvinnen

Joda, men da jeg stakk innom her på en lørdag kveld trodde jeg at alle dol-damer lå og pulte, så da ble jeg overrasket over å finne både deg og Babs!;-)

Jeg gjorde det unna i dag tidlig ;)

Og bare for å minne deg på det, jeg har skrevet at jeg har sex NESTEN hver dag, ikke hver :P

Annonse

Men da fikk du trimmet hjernet litt i kveld også ;o)

Jeg burde kanskje ha hatt en - i mellom ordene, får skylde på rødvinen.

Ingen grunn til overdreven bruk av bindestrek! :-) det er vel bare meg som ikke var helt inne i tankebanen.

Jeg gjorde det unna i dag tidlig ;)

Og bare for å minne deg på det, jeg har skrevet at jeg har sex NESTEN hver dag, ikke hver :P

Hehe, der røpet du deg. Du sa jeg, ikke vi!

* forter seg på med løvekostymet for ikke å bli angrepet av snerrende ulv*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...