Gå til innhold

Hva med neste år? Dresstørrelser

Anbefalte innlegg

Vi har nå hatt våre perioder.....

Hehe! Yngstemann her har av og til noe han skulle ha sagt mtp. påkledning, men eldstemann overrasket meg faktisk da han takket nei til den røde dressen. Blir spennende å se hvordan de blir i årene fremover, forhåpentligvis slekter de på foreldrene - som ikke akkurat er noen moteløver. Billigere sånn. ;)

*chatter i vei*

Fortsetter under...

Og D70'en?

Den blir nok neppe brukt i jobbsammenheng med det første, annet enn muligens når vi skal forevige messemateriell eller ta bilder for kunder som ikke har eget bildemateriell (type butikker/kjøpesentre som trenger presentasjonsbilder). Håper på å bli så dreven etterhvert at jeg kan ta en del "stock"-bilder til min egen lille designbedrift.

Hehe! Yngstemann her har av og til noe han skulle ha sagt mtp. påkledning, men eldstemann overrasket meg faktisk da han takket nei til den røde dressen. Blir spennende å se hvordan de blir i årene fremover, forhåpentligvis slekter de på foreldrene - som ikke akkurat er noen moteløver. Billigere sånn. ;)

*chatter i vei*

Hmmm... Jeg er garantert ikke noen moteløve selv, men har forlengst oppdaget at det er mye morsommere å kjøpe barnetøy enn voksentøy :-|

Og så skal du komme hit og drikke rødvin en dag, sant?

Annonse

*chatter i vei*

Sønnen min går i hva som helst, så lenge det er enkelt å ta av og på, OG så lenge det ikke kan mistenkes for å være jenteklær. En liten stjerne eller blomst på vaskelappen er nok til å gjøre ham skeptisk.

Søsteren hans var mye mer klesbevisst da hun var i den alderen, til tross for at foreldrene er landets minst motebevisste.

Sønnen min går i hva som helst, så lenge det er enkelt å ta av og på, OG så lenge det ikke kan mistenkes for å være jenteklær. En liten stjerne eller blomst på vaskelappen er nok til å gjøre ham skeptisk.

Søsteren hans var mye mer klesbevisst da hun var i den alderen, til tross for at foreldrene er landets minst motebevisste.

Så gener har lite å si sånn sett, med andre ord..? ;) Synd! Blomster ville nok min eldste også hatt seg frabedt, forøvrig! :D

Så gener har lite å si sånn sett, med andre ord..? ;) Synd! Blomster ville nok min eldste også hatt seg frabedt, forøvrig! :D

Min erfaring er at både gener og foreldreadferd må gi tapt for påvirkning fra venninner og media, når det gjelder jenter i en viss alder. Men hun er ikke noen "berte", altså.

Jeg forlanger selvsagt ikke at junior skal gå med blomstrete genser, men det blir litt komisk når selv vaskelappen må sjekkes for å garantere at den ikke inneholder noe "jentelig" :-)

Min erfaring er at både gener og foreldreadferd må gi tapt for påvirkning fra venninner og media, når det gjelder jenter i en viss alder. Men hun er ikke noen "berte", altså.

Jeg forlanger selvsagt ikke at junior skal gå med blomstrete genser, men det blir litt komisk når selv vaskelappen må sjekkes for å garantere at den ikke inneholder noe "jentelig" :-)

:D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...