Gå til innhold

Hvilken dress har barna deres?

Gjest Takker og bukker for svar:)

Anbefalte innlegg

Vår toåring har HH med uttagbart for, som han brukte fra desember-mars med for og som han bruker nå uten for. Vi er kjempefornøyde! Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å synes at uttagbart for er "klumpete", da må man ha satt det bakfram eller noe, for det er noe vi _aldri_ har strevd med på denne dressen hvertfall.

Fin passform og utseende syns vi, og fungerer veldig bra med både ull og fleece under.

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Gutten vår på 5 har HH med uttagbart for. Vi er kjempefornøyd med den. Dette er den tredje sesongen han bruker dressen, og den ser fortsatt like fin ut.

Han bruker den først en god stund uten for, så hele vinterperioden med for, og så uten for igjen.

Den er absolutt ikke klumpete med foret i.

I år har vi i tillegg kjøpt en Reima Buller og Bång dress, HH-dressen holder ikke i str. hele denne vinteren.

Så er spent på om det var noe bra kjøp da.

Gjest amparro...

Som jeg skrev til deg nettopp, Troll-dressen kom ikke så godt ut av testen i "foreldre og barn". Vi kjøpte Helly Hansen, men det var fordi det var den eneste som hadde stor nok størrelse til 7 åringen....Men den ser veldig bra ut også, og kom ok ut i testen.

Troll dressen kom vel godt ut...? Det som sto var vel at den ikke holdt like godt på varmen som noen av de andre.

Jeg er superfornøyd med den dressen. Jenta mi har vært varm og tørr gjenom hele fjor vinter.

Den er heller ikke vrien å få på om hun tar på ulldressen først så selve dressen. Det er ikke mye styr.

Vi har hatt Reimatec også, kjmpedress det og. Men det jeg liker med Troll er at det er to dresser i en. Kjekkt!

Eldsteman: Reima Buller & Bång - kjempefornøyd

Mellomste: billigdress fra Catch - varm og god, men ikke spes. god kvalitet (lappa den gummierte biten i rumpa to ganger) Skal kjøpe ny dress til han.

Minsta: Opptil flere dresser som hun har arvet - en kjempesøt rød arvadress fra H&M, men i barnehagen bruker vi den gode, gamle Reima Buller&Bång-dressen som hun har arvet etter begge storebrødrene sine - man ser nesten ikke at den har vært brukt, på tross av at den har vært brukt i flere sesonger av to aktive gutter!!!!!!!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...