Gå til innhold

Skrev dette på et annet forum men, vil sette det her med!

Anbefalte innlegg

Zyban = fullstendig avsmak for røyk?!!

Jeg tenkte jeg skulle prøve igjen! Og gikk til legen for å få resept på Zyban tabeletter. Det fikk jeg, og gikk fornøyd til apoteket.

Det bli 1300,- for 100 tab. takk! SJOKK!!

Zyban tabeletter skal brukes i 14 dager FØR man stumper røyken, og to tabeletter daglig!!

For denne prisen, burde man få fullstendig avsmak for røyk resten av livet!

Vel, tenkte jeg: Jeg kjøper de ikke for den prisen. Så jeg ba noen i London og noen i Pakistan undersøke om de kunne finne billigere Zyban tab.

I Pakistan fant de en krem med samme navn :o) er denne for røykestopp mon tro?

I London fikk de beskjed om at det hadde vært veldig mye bivirkninger ved bruk av Zyban tab.

Sukk! Jeg er et slikt følelses menneske, og kan ikke klare å slutte å røyke for godt av meg selv!Det har jeg smertelig erfart gang på gang!

Blir det noe som går litt galt i hverdagen, så blir røykesuget rett og slett uholdbart.

Livredd for å legge på meg for mye også!

Den forbaskade røyken!! Grrrr!! Den skal nok ikke klare å bestemme over meg resten av livet!!!!

Mvh

Fortsetter under...

1300 kroner for tablettene er dyrt, men spørsmålet er hvor mye du bruker på røyk i måneden? Jeg tror du raskt tjener inn de pengene du bruker på tablettene, hvis dette medfører at du slutter å røyke.

Lykke til med røykestoppen:-))

1300 kroner for tablettene er dyrt, men spørsmålet er hvor mye du bruker på røyk i måneden? Jeg tror du raskt tjener inn de pengene du bruker på tablettene, hvis dette medfører at du slutter å røyke.

Lykke til med røykestoppen:-))

Hei

I følge bivirkningene, så kan man slutte å røyke for godt :o)

Men så mye har jeg ikke lyst å kvitte meg med røyken!

Død er jo effektiv måte å slutte på, men....

Vel litt overdreven måte å slutte på!

Det at man vil fort tjene inn pengene i gjen, er vel argumentasjonen til dem som satte prisen tipper jeg?!!

;o)

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

Blant alle de som bruke Zyban finnes det også mennesker med ferske hjerteinfarkt, angina pectoris og nyoppdaget lungekreft. Noen år for sent har de fotsatt et håp om at røykfrihet skal forbedre deres helse. Derfor er det ikke merkelig at det blant brukerne av Zyban også finnes en del plutselige dødsfall.

Risikoen for død bør i hvert fall ikke være det som hindrer en i å prøve Zyban for å bli kvitt røyken.

Annonse

Blant alle de som bruke Zyban finnes det også mennesker med ferske hjerteinfarkt, angina pectoris og nyoppdaget lungekreft. Noen år for sent har de fotsatt et håp om at røykfrihet skal forbedre deres helse. Derfor er det ikke merkelig at det blant brukerne av Zyban også finnes en del plutselige dødsfall.

Risikoen for død bør i hvert fall ikke være det som hindrer en i å prøve Zyban for å bli kvitt røyken.

Hei

Tenkte nok at det var noe i den duren, men.....

Ikke sikkert at det gjelder i alle tilfellene!?!

Nå er jo jeg en utrolig skeptisk person, og spesielt til medisiner og hva forskere mener!

Man vet jo aldri hva de finner ut om ting og tang om 20 år :o)

Dette er noe jeg alltid har i bakhodet i hvertfall :o)

Vet du om Zyban selges i Asaia også? det er vel lov og kjøpe medisin i andre land? Jeg har jo resept på det.

Mvh

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

Hei

Tenkte nok at det var noe i den duren, men.....

Ikke sikkert at det gjelder i alle tilfellene!?!

Nå er jo jeg en utrolig skeptisk person, og spesielt til medisiner og hva forskere mener!

Man vet jo aldri hva de finner ut om ting og tang om 20 år :o)

Dette er noe jeg alltid har i bakhodet i hvertfall :o)

Vet du om Zyban selges i Asaia også? det er vel lov og kjøpe medisin i andre land? Jeg har jo resept på det.

Mvh

Tenkende:

Farlig i forhold til hva?

Farligere enn å fortsette å røyke er det helt sikkert ikke.

Zyban finnes sikkert over hele verden. I en del andre land heter det Wel(l)butrin.

Tenkende:

Farlig i forhold til hva?

Farligere enn å fortsette å røyke er det helt sikkert ikke.

Zyban finnes sikkert over hele verden. I en del andre land heter det Wel(l)butrin.

Hei

Takk for svaret! :o) nå kan det jo hende jeg finner det!

Farlig i forhold til hva, spør du!

Vel, både røyk og uvitenhet kan føre til en smertelig død.

Men jeg tenkte ikke spesielt på røykestopp. Men i det heletatt.

Slikt som at munn og klov syke ikke er farlig for oss mennesker fek. Det kan jo hende de finner ut av "noe" om 20 år eller mer.

Skeptisk må man vel være :o) det skader jo ikke :o)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...