Gå til innhold

Har dere begynte med strømpebukse på barna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på sørlandet, med relativ lik temperatur som hos dere vil jeg tro, og fra i morgen får frostenpisten av en 7-åring tynn ullstrømpebukse på seg. 4-åringen "slipper" foreløpig, men han har jo gjerne oljehyre på seg når de er ute i barnehagen, så han har jo dobbelt bukse der.

Gjest Persille
Skrevet

Ja.

Dvs - jeg veksler litt på strømpebukse/olabukse og ulabukse/foret bukse når hun skal ut - kommer litt an på været.

Bor i Oslo.

Gjest Underskrift
Skrevet

Vi bor på sørlandet, med relativ lik temperatur som hos dere vil jeg tro, og fra i morgen får frostenpisten av en 7-åring tynn ullstrømpebukse på seg. 4-åringen "slipper" foreløpig, men han har jo gjerne oljehyre på seg når de er ute i barnehagen, så han har jo dobbelt bukse der.

Ja.

Eller det vil si jeg ser jo selvsagt litt ann været da.

Men nå har det vært mange dager med strømpebukse ja.

Skrevet

I morrest var det 4 grader her (Trøndelag). Så barna hadde ullongser, ja. De elsker ullklær!

Skrevet

Ja. Det er ikke så kaldt men det er veldig rått og guffent for tida, så barna mine syns det er deilig med litt ekstra klær nå.

Gjest telemarkingen
Skrevet

8 grader ute hos oss idag, det har vært ned mot 0 tidlig på morgenen, men nei, her har vi ikke begynt med strømpebukse enda.

Skrevet

Ja, det er en stund siden....

Første dag med ull-undertøy i dag!

:o)

Skrevet

Ja. Bor på østlandet, og guttungen er utendørs så mye han klarer, så det er greit å ha på en ullstillongs under olabuksa/regnbuksa.

Skrevet

Bruker ullongs og ulltrøye på 3åringen nå og 6åringen tar på seg ulltrøye.

Vi bor ikke så veldig langt fra Bergen, mot havet.

Skrevet

vel, her hos oss var det 10 minus i dag, så her er det definitivt ull innerst :-)

Pleier å ta frem bomullsstillongsen/strømpebuksa når gardene kryper under 10 +, eventuelt en bukse med for.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei.

Når barna er ute, har de gjerne regntøy eller parkdress utenpå buksen - da ville det blitt litt voldsomt med strømpebukse også. I hvertfall for aktive barn.

Hadde vel likevel valgt det om barnet var såpass lite at det satt mye på baken (under halvannet-to år).

Gjest amparro...
Skrevet

Ja. Vi bor i vestfold. Hun har strømpebukse og en flece bukse under regndressen. Det er behagelig. Mykere enn en vanlig bukse, det synes hun iallefall selv :-)

Skrevet

Det er vel kanskje litt varmere i Bergen enn på Østlandet. Snuppa på 7 år har brukt det et par ganger, men ikke noe fast enda. Ser ann temperaturen + om det er turdag eller vanlig skoledag.

Skrevet

Nei, vi bor på østlandet, og her er det alt for varmt med strømpebukse.

Skrevet

Ja, det har vi. Men så var det da også minusgrader i morges, her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...