Gå til innhold

Hvordan bli kvitt fotvorter?

Anbefalte innlegg

Jeg forbereder deg på å være åpen når du leser dette innlegget... =)

Jeg var plaget med fotvorter i lang tid som liten, og etterhvert ble det helt sykt, og jeg måtte på sykehus i mange, mange behandlinger for å få det bort.

Brødrene mine har også begynt å få det, og ingen midler har virket på dem heller. Men så leste min mor om at fotvorter som regel er psykisk, og at det er lettere å få dem bort på den måten.

Så han ene solgte den til bestemoren sin. En uke eller noe sånt senere var den borte. Den andre broren min gned skinnet på et baconstykke mot det, og så gravde vi det ned i hagen. Like etter var det borte på han også.

Det høres helt sykt ut, og moren min er ikke av den overtroiske typen, men hvis du later som du tror på det, gjør nok barna dine det også.

Verdt et forsøk?

Dette har jeg også prøvd - en i familien hadde vanvittig mange vorter på hendene. Jeg leste et kjerringråd om å telle dem med en kvist, for deretter å kaste kvisten langt avgårde. Den som plukket opp kvisten ville få vortene istedet.

Vi forsøkte dette, og vips, noen uker etter var alle vortene søkk vekk. Kjemperart, men helt sant. :-)

Fortsetter under...

OK - god opplysning å ha :-)

Hva kan legen gjøre da?

(Jeg har en pode som er veldig avhengig av å være forberedt på hva som skal skje, på grunn av at han en diagnose innen autismespekteret)

Legen kan brenne bort vortene. Men det er fy f**n så vondt. Min lege satte bedøvelse først, men slike stikk under foten gjør jo også vanvittig vondt. Ikke noe for en liten tass.. :-(

candyqueen_83

Dette har jeg også prøvd - en i familien hadde vanvittig mange vorter på hendene. Jeg leste et kjerringråd om å telle dem med en kvist, for deretter å kaste kvisten langt avgårde. Den som plukket opp kvisten ville få vortene istedet.

Vi forsøkte dette, og vips, noen uker etter var alle vortene søkk vekk. Kjemperart, men helt sant. :-)

Da er man avhengig av at noen plukker kvisten da :=)

Får kaste mange.. :)

Annonse

Legen kan brenne bort vortene. Men det er fy f**n så vondt. Min lege satte bedøvelse først, men slike stikk under foten gjør jo også vanvittig vondt. Ikke noe for en liten tass.. :-(

Skal til legen på mandag - gruer meg veldig til hvordan poden vil ta det....

Se der! =)

Konversjonslidelser og virus/fotvorter kan egentlig ikke sammenlignes mener jeg.

Det er nå hvertfall det jeg har lest, og det har funka for de jeg vet om, så uansett hvor (hva heter det når man er sånn som bare tenker logisk og ikke tror på noe overtro?) man måtte være, så er det hvertfall verdt et forsøk!

;p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...