Gjest bursdagsbarn i hus Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skal ha selskap en ettermiddag og får ikke tid til å bake samme dag. F.eks. muffins må jeg lage dagen før. Hvordan oppbevarer jeg dem best? Skal jeg vente med å ta på glasur og nonstop til rett før servering? (for det rekker jeg) Kan de stå i kjellerboden på langpanne med folie over? Er ikke så bakevant. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hvis muffinsene står litt kaldt så holder de seg fint. Og pyntingen kan det være greit å vente med, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Så fremt det ikke er utpreget kjellerlukt i boden så går det sikkert fint. Om jeg ikke har tid til å bake samme dag så baker jeg dagen før og setter dem i kjøleskapet. Om jeg pynter dem dagen før eller like før selskapet varierer, men jeg tror jeg pynter dem dagen før også. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville ha ventet med pynting av glasur og nonstop til samme dag som muffinsen skal spises. Non-stopen blir lett 'bløt' når den har stått et døgn. Men å bake muffinsen kan du gjerne gjøre dagen før. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det går helt fint å bake dagen før. Ofte blir de bedre av det. Men vent med pynten til de skal serveres. 0 Siter
Gjest bursdagsbarn i hus Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det var kjempegod hjelp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.