Gå til innhold

Bruker alle her prevensjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker kondom, men vi (han igrunn) begynner som regel alltid uten :/ Jeg har fått mensen tilbake etter fødselen, så vi tar en liten sjangs.. men tror sjangsen er liten da ;) eller er det noen som vet?

Sjansen for at du kan bli gravid nå, er jo like stor som for "alle andre". Har du fått mensen, har du vel også fått eggløsningen tilbake.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• meg__123!

5

• KaVa

3

• dolores83

3

Skrevet

Sjansen for at du kan bli gravid nå, er jo like stor som for "alle andre". Har du fått mensen, har du vel også fått eggløsningen tilbake.

Men jeg ammer fremdeles etter alle måltidene hans, og om natten. Er det stor sjangs for å bli gravid når han ikke "kommer" inni meg, men bare leker seg litt inn og ut i begynnelsen?

Skrevet

Men jeg ammer fremdeles etter alle måltidene hans, og om natten. Er det stor sjangs for å bli gravid når han ikke "kommer" inni meg, men bare leker seg litt inn og ut i begynnelsen?

Nå er ikke jeg noen ekspert. Men svigersøsteren min venter barn om en måned. Hun ammet fremdeles og de hadde sex én gang uten kondom, men han kom ikke inni henne. Så det er mulig. 100% sikker er man i allefall ikke.

Skrevet

Når du har fått igjen mensen, spiller det ingen rolle hvor mye eller lite du ammer.

Skrevet

plast!

Takk, da lærte jeg noe nytt!

Har aldri seriøst vurdert spiral, siden jeg ikke har født barn.

Gjest det er ok
Skrevet

Vi bruker kondom, men vi (han igrunn) begynner som regel alltid uten :/ Jeg har fått mensen tilbake etter fødselen, så vi tar en liten sjangs.. men tror sjangsen er liten da ;) eller er det noen som vet?

Spør filiokus. Jeg tror det var hun som nettopp ble gravid på den måten.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Takk, da lærte jeg noe nytt!

Har aldri seriøst vurdert spiral, siden jeg ikke har født barn.

OK. Jeg begynte med spiral lenge før jeg skulle ha min første. Beste prev. som fins!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...