Gå til innhold

Leser dere hverandres sms'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, vi gjør det :). Har ikke fortalt det til noen venninner at jeg sier alt til mannen min da, men han sier det ikke videre.

Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort av deg! Man forteller betroelser fra venninner ganske enkelt ikke videre, uansett om mannen holder tett eller ikke! Venninnene dine tror nok du holder tett også, det er derfor de tør å fortelle deg ting!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

8

• mrxx

1

• Lucretia

1

• Sofline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Debra irl
Skrevet

Jepp, vi gjør det :). Har ikke fortalt det til noen venninner at jeg sier alt til mannen min da, men han sier det ikke videre.

Og det ville vært helt ok for deg å vite at det du betror en venninne går rett til mannen hennes?

Om han bryr seg eller ikke er ikke poenget. Men AT det blir fortalt videre.

Mulig du tuller bare for å piske opp stemningen litt. Jeg håper det.

Gjest Debra irl
Skrevet

Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort av deg! Man forteller betroelser fra venninner ganske enkelt ikke videre, uansett om mannen holder tett eller ikke! Venninnene dine tror nok du holder tett også, det er derfor de tør å fortelle deg ting!

"Alle har en venn som også kan holde på en hemmelighet" har jeg hørt....

Skrevet

Ikke uten at jeg blir bedt om det, og visa versa - i helt konkrete og enkeltstående tilfeller.

Og utenom disse - aldri.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men vi gjør det aldri. Ikke tar vi hverandres telefon heller. Det kunne ikke falle meg inn. Det er jo ikke noe problem å ringe tilbake hvis man ikke er ved telefonen i øyeblikket.

Og både eksen og barna hans ringer kun ett ring, så legger de på. Han må alltid ringe opp igjen.

fei1365380229
Skrevet

Uff, enten så kødder du nå, eller så er du en sånn "venninne" som de jeg har. Disse venninnene forteller ikke intime betroelser videre til andre, men "bare" til mennene sine. Og det at mennene ikke forteller det videre, er ikke unnskyldning god nok. Det kan da være hemmeligheter jeg har som jeg ikke vil at mennene deres skal vite om meg?

Hvis du hadde en kjønnssykdom, ville du da like at mannen til venninna di visste om det, selv om han ikke sa det videre? (bare et eks.)

Jeg har dog vært utefor at mannen til min ene venninne fortalte noe som gjaldt meg videre, etter at altså venninna mi påsto at "nei, han sier ikke noe videre som jeg forteller, han..."

Nei, hadde nok ikke fortalt om kjønnssykdommer, ville sexbetroelser eller menstrasjonsproblemer. Det har han ikke noe interesse av.

fei1365380229
Skrevet

Og det ville vært helt ok for deg å vite at det du betror en venninne går rett til mannen hennes?

Om han bryr seg eller ikke er ikke poenget. Men AT det blir fortalt videre.

Mulig du tuller bare for å piske opp stemningen litt. Jeg håper det.

Tror egentlig ikke vi betror oss om ting som ikke tåler andres ører ganske enkelt. Tror ikke jeg har sagt noe som jeg hadde hatt vondt av gikk videre til venninner faktisk. Verre med alt jeg betror mannen min :)

fei1365380229
Skrevet

Tror egentlig ikke vi betror oss om ting som ikke tåler andres ører ganske enkelt. Tror ikke jeg har sagt noe som jeg hadde hatt vondt av gikk videre til venninner faktisk. Verre med alt jeg betror mannen min :)

Skrevet

Nei, hadde nok ikke fortalt om kjønnssykdommer, ville sexbetroelser eller menstrasjonsproblemer. Det har han ikke noe interesse av.

Men HVIS han hadde hatt interesse av dine venninners sex-liv så hadde du fortalt ham det? Det er DET som er grensen for deg: HVA som interesser ham? Jeg er glad jeg kan stole på at mine venninner ikke forteller mannen sin alt han måtte være interssert i om meg!

Gjest Debra irl
Skrevet

Men hva du betror mannen din om deg selv er jo helt irrelevant. Det som er viktig er at dine venner har fortalt noe til deg i fortrolighet, og du bryter det.

Men du velger selv om du kan leve med det, og det gjør du tydeligvis.

Men jeg håper du ikke er i min nærmeste omgangskrets.

fei1365380229
Skrevet

Men hva du betror mannen din om deg selv er jo helt irrelevant. Det som er viktig er at dine venner har fortalt noe til deg i fortrolighet, og du bryter det.

Men du velger selv om du kan leve med det, og det gjør du tydeligvis.

Men jeg håper du ikke er i min nærmeste omgangskrets.

Det spørs hva du i så fall mener med fortrolighet. Stort sett så prater venninnene mine om det samme når mannen min er tilstede som når han ikke er det.

fei1365380229
Skrevet

Men HVIS han hadde hatt interesse av dine venninners sex-liv så hadde du fortalt ham det? Det er DET som er grensen for deg: HVA som interesser ham? Jeg er glad jeg kan stole på at mine venninner ikke forteller mannen sin alt han måtte være interssert i om meg!

Ja, ja.......jeg har gode venninner, men vi betror oss nok ikke så mye til hverandre som dere gjør kanskje. Ellers så lever vi nok et kjedelig og uspennendes liv.

Gjest Debra irl
Skrevet

Det spørs hva du i så fall mener med fortrolighet. Stort sett så prater venninnene mine om det samme når mannen min er tilstede som når han ikke er det.

Da spørs det om ikke de har luktet lunta og skjønt at evt betroelser går de til andre med.

Ellers så skjer det ikke noe livet som gjør at de har problemestillinger de har behov for å snakke med andre om. Og det er selvfølgelig positivt.

Men mine venner bruker meg mye til å diskutere forskjellige ting. Og om de diskuterer det med andre er opp til dem. Men de vet at de kan stole på at ting som er sagt til meg, blir hos meg.

4barns mor-77
Skrevet

Jeg får lov å lese SMS, men gjør det ikke.

Skrevet

Nei, har ikke for vane å lese min manns tekstemeldinger, og heller ikke han mine.

Hvis det er noe morsomt eller noe som den andre trenger å vite, så leser vi det opp når vi får meldingen.

Skrevet

SELVFØLGELIG ikke. Jeg vet passordet hennes til e-posten, men jeg går ikke og leser der heller.

".................................."

Skrevet

Vi leser ikke hverandres tekstmeldinger, men hvis han f.eks. står i dusjen og telefonen hans ringer, så svarer jeg. Og omvendt. Ikke noe problem så lenge vi er enige om reglene, og det er vi:)

Skrevet

Selvfølgelig gjør vi ikke det! Vi lar begge mobilene våre ligge og slenge så vi har alle muligheter til det, men noen ting gjør man bare ikke - mye av den grunn du selv sier, nemlig av respekt for avsenderen!

Men vi leser ofte meldingene høyt for hverandre om det er noe som kan interessere begge to da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...