Gå til innhold

Leser dere hverandres sms'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, har ikke for vane å lese min manns tekstemeldinger, og heller ikke han mine.

Hvis det er noe morsomt eller noe som den andre trenger å vite, så leser vi det opp når vi får meldingen.

Som jeg skulle sagt det selv! :-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

8

• mrxx

1

• Lucretia

1

• Sofline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Meg et i tysk
Skrevet

Det der er individuelt, men hos oss, no fucking way. Verken den ene eller andre veien. Når det gjelder slikt, er jeg veldig striks. Blant annet av grunnene du nevner.

Gjest girasol
Skrevet

Nei!! Det er å invadere hverandres privatliv, og det gjør ikk vi! Vi invaderer ikke, vi stoler på hverandre.

Skrevet

Her åpner vi hverandres post, leser sms og mail + at vi har full tilgang til hverandres lommebøker.

Hva har vi egentlig å skjule overfor hverandre da tro?

Jeg tenker litt på dette med sms som du sier da, men finner ut at jeg har ikke noen veninner som betror seg til meg via sms så det er nok bra hvis ikke hadde jeg nok revurdert dette med lesing av hverandres sms.

Jentungen1365380808
Skrevet

Den som sitter nærmest den telefonen som piper, leser meldingen. Vi sender også meldinger fra hverandres mobiler, så i praksis har vi vel to felles telefoner. Vi har også felles e-postadresse. Men vi åpner ikke private brev som kommer i posten. Regninger åpner vi uavhengig av navn, for de skal betales fra felleskonto uansett.

Gjest selvfølgelig leser vi
Skrevet

Hos oss er det en uskreven regel at alt er åpent.

Det ville vært for dumt å ha noe stengt for den andre. Mannen min leser mine sms hvis de kommer fra barn eller familie, ellers gidder han ikke.

Noen hyler slik om betroelser som ikke er ment for andre.

Da er det min plikt å slette den meldingen ved lesning.

Det er noe stort sprøyt at vi skal være så viktige og private. Er vi sammen så er vi det.

Jeg har nok av venninner som får både mistenksomhet og krangler ut av alle forbudene og hemmelighold på private mobiler.

Gjest Ikke sant?
Skrevet

Hos oss er det en uskreven regel at alt er åpent.

Det ville vært for dumt å ha noe stengt for den andre. Mannen min leser mine sms hvis de kommer fra barn eller familie, ellers gidder han ikke.

Noen hyler slik om betroelser som ikke er ment for andre.

Da er det min plikt å slette den meldingen ved lesning.

Det er noe stort sprøyt at vi skal være så viktige og private. Er vi sammen så er vi det.

Jeg har nok av venninner som får både mistenksomhet og krangler ut av alle forbudene og hemmelighold på private mobiler.

"Det er noe stort sprøyt at vi skal være så viktige og private. Er vi sammen så er vi det."

Hvor går grensen da? Dere deler altså ALT? Du kan ikke ha venninnekvelder, han kan ikke dra på guttetur? Du forteller ham alle betroelsene fra venninnene dine? For altså, er man sammen så er man sammen.

Skrevet

"Det er noe stort sprøyt at vi skal være så viktige og private. Er vi sammen så er vi det."

Hvor går grensen da? Dere deler altså ALT? Du kan ikke ha venninnekvelder, han kan ikke dra på guttetur? Du forteller ham alle betroelsene fra venninnene dine? For altså, er man sammen så er man sammen.

Høres mer ut som fengsel synes jeg...

Husker det var diskutert tidligere dette.. Noen mener jo at det er forbudt å ha guttevenner når man har en samboer (altså for damen)

Hellige sjel..

Gjest selvfølgelig leser vi
Skrevet

Hvorfor er vi nødt til å sette grenser?

Hos oss går det fint an å være selvstendige mennesker uten å skjule noe for hverandre.

Det betyr at vi har valgfrihet, og at vi ikke sperrer noe for hverandre.

Må jeg fortelle om betroelser fordi jeg ikke ser at mobilen er hellig og sperret? Det blir vel litt tåpelig konklusjon?

Åpenhet, og det å gi hverandre frihet er en forutsetning for å ha det fint sammen. Vi bytter telefoner og tar for hverandre, noe annet ville være unaturlig for meg.

Jeg blir egentlig litt frustrert over de som ikke klarer å skille mellom frihet og tvang i kjærlighet og forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...