Gå til innhold

samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

før det vart slutt mellom meg og dama sa hu at viss det vart slutt så skulle ikkje sønnen vår treffe nyedama mi viss eg fant ny.måtte tenke på sønnen vår,skjerme han.det var eg enig i.så vart det slutt,og ganske raskt fant hu seg ny type.han er veldig ofte på besøk,og det er greit for meg,men sønnen vår på fire har endret adferd,og nå har barnehagen sagt at han sliter etter bruddet.kva kan eg gjere?bør eg be hu ta det litt roligt med han typen?kva er best for barnet?

Gjest tror jeg
Skrevet

Jeg ville ikke sagt det direkte til henne ang treffe typen, men latt ho forstå det sjøl gjennom samtale. Dere foreldre har god tone? Dere bør kanskje gå sammen til barnehagen å prate med de der, før dere to prater alene. Det kan så fort bli flere konflikter, derfor.

Skrevet

Så hu skal få presentere guttungen for sin nye kjæreste, men om du får deg dame så skal hun holdes hemmelig?! Hun har forøvrig ingen rett til å kreve noe slikt, selvfølgelig.

For at det skal gå så smertefritt som mulig for barna _må_ de voksne være seg sitt ansvar bevisst og samarbeide så godt de kan og enda litt bedre - de må svelge kamel på kamel og ikke under noen omstendighet bruke barnet mot den andre.

Ta kontakt med helsestasjonen og be om at gutten får snakke med en barnepsykolog/-psykiater så fort som mulig.

Skrevet

Du burde si til henne det samme som du har skrevet i dette innlegget.

Skrevet

har sagt til ho det eg skulle si no ja.men hu sa at det var annerledes med hu enn med meg???kvinnfolk.grrr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...