Gå til innhold

Jeg hadde hylt så jeg hadde vekket hele byen!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke redd slanger
Skrevet

:) sier du doet?

Vi sier doen.

Jeg hadde nok hoppa litt tilbake, men skriki, nei. Hadde det derimot vært ei rotte oppi potta, DA hadde jeg dødd.

Skrevet

Jammen!! Hjelp! Det samme skjedde da for noen måneder siden hos en eller annen fyr? Hva skjer??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg personlig ville definitivt foretrukket en sånn en framfor en uoppdragen lømmel som på et offentlig toalett lar kablene flyte uten å trekke ned.

Den slags opplevelser setter meg ut i dager.

En slange i dassen blir det i det minste en god historie ut av.

Skrevet

:) sier du doet?

Vi sier doen.

Jeg hadde nok hoppa litt tilbake, men skriki, nei. Hadde det derimot vært ei rotte oppi potta, DA hadde jeg dødd.

Jeg er ikke redd for slanger - men en uinvitert en i doet, hadde likevel fått et _voldsomt_ hyl fra meg, ja :-)

Ja, vi sier ET do, doet, ja. Men det er også lov å si en do - doen :-

Gjest YNGLER av slanger i norsk kloakk, uæææhhh
Skrevet

Jammen!! Hjelp! Det samme skjedde da for noen måneder siden hos en eller annen fyr? Hva skjer??

Det

Skrevet

Det

Hehe, vi har ikke slanger fritt i naturen (bortsett fra hoggorm da), men i kloakken, i DASSENE til folk, der dukker de opp!

Gjest Debra irl
Skrevet

Hadde nok blitt ganske forskrekket ja. Men hadde mer sannsynlig hylt hvis det hadde vært en rotte oppi der. De beveger seg mye kjappere så man har mindre kontroll hvor ekkelskapen befinner seg.

En slange som ikke er typisk "biteslange" syns jeg ikke er så skummel.

Skrevet

Hadde nok blitt ganske forskrekket ja. Men hadde mer sannsynlig hylt hvis det hadde vært en rotte oppi der. De beveger seg mye kjappere så man har mindre kontroll hvor ekkelskapen befinner seg.

En slange som ikke er typisk "biteslange" syns jeg ikke er så skummel.

Jeg tror ikke jeg hadde studert slangen inngående nok til å vite om det var en "biteslange" (Som jo er lynraske i hugget) eller en ganske "uskyldig" kvelerslange, nei :-)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde studert slangen inngående nok til å vite om det var en "biteslange" (Som jo er lynraske i hugget) eller en ganske "uskyldig" kvelerslange, nei :-)

Neimen se, en levende slange i do - nå skal vi sannelig hente en bok eller slå opp på Internett for å sjekke om den er livsfarlig før vi tar den opp...

NOT!

Skrevet

Guttungen er i den fasen hvor han elsker alt som er skummelt og ekkelt, og han bruker mesteparten av sin våkne tid til å pønske ut måter å skremme oss på.

Så jeg ville sannsynligvis kastet et blikk på slangen og brølt til guttungen at han måtte fjerne lekene sine fra do....

Alternativt hadde jeg dødd av hjertestans.

Skrevet

Det var vel en øgle i en dass for en tid tilbake, mener jeg å huske. En eller annen slags varan, som ikke akkurat biter mykt, var det ikke noe sånt?

"........................................"

Skrevet

Det var vel en øgle i en dass for en tid tilbake, mener jeg å huske. En eller annen slags varan, som ikke akkurat biter mykt, var det ikke noe sånt?

"........................................"

Ja, den husker jeg *grøss*

Tror det var i vår/sommer dette skjedde - i en bygård i Oslo?

Skrevet

Ja, den husker jeg *grøss*

Tror det var i vår/sommer dette skjedde - i en bygård i Oslo?

I Bergen.

Skrevet

*grøss*

Det var for øvrig en vakker leilighet ;-)

Det er nok pauserommet hos Falck, det der - ikke en privatleilighet. :o)

Skrevet

Det er nok pauserommet hos Falck, det der - ikke en privatleilighet. :o)

Okei, leste ikke artikkelen, bare så på bildet.

Likevel ikke vakkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...