Gå til innhold

Jeg hadde hylt så jeg hadde vekket hele byen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig ville definitivt foretrukket en sånn en framfor en uoppdragen lømmel som på et offentlig toalett lar kablene flyte uten å trekke ned.

Den slags opplevelser setter meg ut i dager.

En slange i dassen blir det i det minste en god historie ut av.

he-he....og jeg er så enig:-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Neimen se, en levende slange i do - nå skal vi sannelig hente en bok eller slå opp på Internett for å sjekke om den er livsfarlig før vi tar den opp...

NOT!

LOL

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295559

Var ikke den skapningen på Først og sist, etter at den var overført til akvariet?

Hvis sønnen min hadde ropt at det ligger en liten krokodille / slange i do, hadde jeg bedt ham finne på en bedre skrøne...

Godt mulig det, ja.. Var iallefall denne øgla jeg mente..

Hadde en av mine unger ropt dette, så hadde jeg nok trodd det var 1.april, ja *hehe*

Skrevet

Ja, den husker jeg *grøss*

Tror det var i vår/sommer dette skjedde - i en bygård i Oslo?

Det var ikke i Bergen, da?

"...................................."

Skrevet

Det var ikke i Bergen, da?

"...................................."

Jo, var visst det - og enda nærmere meg *iik*

Skrevet

:) sier du doet?

Vi sier doen.

Jeg hadde nok hoppa litt tilbake, men skriki, nei. Hadde det derimot vært ei rotte oppi potta, DA hadde jeg dødd.

En rotte i do hadde ikke gjort meg noe. Hadde der vært en slange, vet jeg ikke om jeg hadde våget meg på do den første tiden etterpå. En gang hørte vi om en slange som hadde rømt fra et hus i nabolaget. Da var jeg ikke høy i hatten!

Skrevet

En rotte i do hadde ikke gjort meg noe. Hadde der vært en slange, vet jeg ikke om jeg hadde våget meg på do den første tiden etterpå. En gang hørte vi om en slange som hadde rømt fra et hus i nabolaget. Da var jeg ikke høy i hatten!

En rotte ville vært tusen ganger verre for meg. *blir redd bare av tanken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...