Gå til innhold

Er barn(a/et) deres forsikret?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Ja, er dem?

Det er ei barneforsikrings-selgerske som har drevet og ringt meg ned i det siste, selvfølgelig da med skjult nr. Jeg har tatt den flere ganger og det har vært dørgende stille i andre enden. Dette begynte å bekymre meg litt for jeg syntes det var ekkelt. I går var det til en forandring livstegn i andre enden, og det var altså da denne selger-dama, som snakka sykt likt Pia Haraldsen, og avsluttet hver setning med "skjør'n'du".

Barneforsikringa kostet 75 kr i måneden og det var ikke måte på hvor bra denne forsikringen var. Jeg sa jeg skulle tenke på saken og snakke med sambo og sånn (jeg er elendig på å avfeie sånne telefonselgere), men det fikk meg nå hvertfall til å tenke på forsikring av barnet mitt da.

Hva har dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251379-er-barnaet-deres-forsikret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ja våre er forsikret

Gå på søkesiden, skriv inn barneforsikring evt. forsikring, der finner du masse å lese.

(jeg klarer ikke å kopiere inn linker her skjønner du :) )

Jeg hadde forøvrig ALDRI kjøpt barneforsikring av en telefonselger. Dere har garantert forsikringer ett eller annet sted med andre ting dere eier, undersøk heller der eller i andre kjente forsikringsselskaper.

Jeg vet at VG-nett hadde en test av barneforsikringer for et par uker siden ..... finner det ikke igjen dessverre.

Gjest trultemor26

Gå på søkesiden, skriv inn barneforsikring evt. forsikring, der finner du masse å lese.

(jeg klarer ikke å kopiere inn linker her skjønner du :) )

Jeg hadde forøvrig ALDRI kjøpt barneforsikring av en telefonselger. Dere har garantert forsikringer ett eller annet sted med andre ting dere eier, undersøk heller der eller i andre kjente forsikringsselskaper.

Jeg vet at VG-nett hadde en test av barneforsikringer for et par uker siden ..... finner det ikke igjen dessverre.

Hu herre Pia Haraldsen-voice-alike'en nevnte at de lå på toppen av en slik test, vet ikke om det var VG sin, men kan jo sjekke ut denne testen. Takk for svar :)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...