Gå til innhold

Senge tider...

Anbefalte innlegg

Det er nok litt greia her og, vi kan høre nabounga etter at mine har lagt seg.

De 2 minste skal legge seg mellom 19.30-20.00. Mens den eldste skal legge seg 20.30, men kan få lese litt. Klokken 21.00 skal lyset være slukket uansett! Men da klør han, også er han tørst (for ørtende gang), også blir det for varmt, og jammen blir det ikke for kaldt også...

Han har eksem, så det med kløen får han gjerne igjennom uansett. Er ikke noe særlig at han klør seg isykker liksom. Så da blir det en omgang til med locobase repair. (bruker elocon og locobase repair før sengetid)

Men han er like fordømt oppe kl 06.00 hver morgen. Like blid!

At han er blid kan jo tyde på at han faktisk får nok søvn...

Jeg merker veldig fort på mine når natta har vært litt for kort. Da vil en stakkars mor bare bli helt usynlig....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251426-senge-tider/page/2/#findComment-1983370
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok litt greia her og, vi kan høre nabounga etter at mine har lagt seg.

De 2 minste skal legge seg mellom 19.30-20.00. Mens den eldste skal legge seg 20.30, men kan få lese litt. Klokken 21.00 skal lyset være slukket uansett! Men da klør han, også er han tørst (for ørtende gang), også blir det for varmt, og jammen blir det ikke for kaldt også...

Han har eksem, så det med kløen får han gjerne igjennom uansett. Er ikke noe særlig at han klør seg isykker liksom. Så da blir det en omgang til med locobase repair. (bruker elocon og locobase repair før sengetid)

Men han er like fordømt oppe kl 06.00 hver morgen. Like blid!

Hehe, min skal alltid ha de store samtalene når klokka er 21. Da skal han fortelle meg hva som har skjedd som han ikke allerede har fortalt. Noen ganger hjelper det ikke å si at han må komme før hvis han vil fortelle og hvis det er viktig så må jeg jo la ham fortelle.

De dagene han er seinere oppe er han trøtt. Er han i seng klokka 21, våkner han blid og fornøyd klokka 7 om morgenen og ordner seg sjøl.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251426-senge-tider/page/2/#findComment-1983376
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...