Gå til innhold

*Hvor laste ned sangen Lille Laila*

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha den
Skrevet

Ønsker å laste ned sangen Lille Laila. Gjerne flere versjoner hvis det finnes. Men finner den ikke på limewire. Noen som vet hvor jeg kan finne en?

Skrevet av Doodle Bugs, men synget av flere bl.a Odd Børrezen

Skrevet

Pappa har plata og vi hørte på den i helga - *LOL* -. gruuusomt.

*kremt* - kan ikke hjelpe deg da - måtte bare fortelle det :)

4barns mor-77
Skrevet

Den er ganske gammel den vel? Er den så gammel at den kan være med på noen av "frem fra glemselen" cdene tro? Isåfall kan du kanskje finne den på limewire ved å søke på "frem fra glemselen".

Er ikke sikker altså, men verdt et forsøk? Jeg fant "lille Anna på søndags skolen" eller hva den heter igjen der...

Skrevet

Den er ganske gammel den vel? Er den så gammel at den kan være med på noen av "frem fra glemselen" cdene tro? Isåfall kan du kanskje finne den på limewire ved å søke på "frem fra glemselen".

Er ikke sikker altså, men verdt et forsøk? Jeg fant "lille Anna på søndags skolen" eller hva den heter igjen der...

Nei - det er ikke en sånn sang - det er faktisk popmusikk fra 60-tallet -hehe

Skrevet

Jeg lastet ned opptil flere versjoner av Lille Laila fra Winmx for noen år siden.

Virker Winmx nå, forresten?

Skrevet

Har Odd Børrezen sunget den??????????? (gikk tom for spørsmålstegn her nå)

Sikker på at du ikke mener Odd Børre?

Gjest hahahahaha
Skrevet

Den er ikke til meg da,hehe. Den er til en arbeidskollega jeg skal overraske.:0)

Gjest hahahahaha
Skrevet

Har Odd Børrezen sunget den??????????? (gikk tom for spørsmålstegn her nå)

Sikker på at du ikke mener Odd Børre?

Jo, det var nok Odd Børre,hehe. Den er ikke til meg skjønner du.

Gjest vilgjernehadem
Skrevet

Jeg lastet ned opptil flere versjoner av Lille Laila fra Winmx for noen år siden.

Virker Winmx nå, forresten?

Det koster å laste ned winmx. har du sangene på pc? Du kunne ikke sendt dem via mail da?:0)) *håpehåpe*

Skrevet

Det koster å laste ned winmx. har du sangene på pc? Du kunne ikke sendt dem via mail da?:0)) *håpehåpe*

Winmx var gratis før, men jeg kommer ikke inn der nå.

Har dessverre Lille Laila og masse annen musikk på en gammel PC som ikke er tilkoblet lenger,

Skrevet

Du kan laste ned Lille lila på Limewire nå; den er under frem fra glemselen.

Gjest får ikkeoppnoe
Skrevet

Du kan laste ned Lille lila på Limewire nå; den er under frem fra glemselen.

Kommer ikke opp noe på hverken lille lila eller lille laila, eller frem fra glemselen hos meg nei...:0(

4barns mor-77
Skrevet

Kommer ikke opp noe på hverken lille lila eller lille laila, eller frem fra glemselen hos meg nei...:0(

Rare greier... søkte på frem fra glemselen for ei stund siden jeg, og fikk opp masse... men nå har vi jo måttet kjøre oppatt hele maskina her, og siden gubben ikke er hjemme omtrent så har vi ikke fått lastet ned igjen. ellers skulle jeg da vitterlig ha prøvd jeg også. kan ikke ha blitt borte da vel???

Klarer jeg å laste ned igjen limewire selv tro?

Gjest det får du til
Skrevet

Rare greier... søkte på frem fra glemselen for ei stund siden jeg, og fikk opp masse... men nå har vi jo måttet kjøre oppatt hele maskina her, og siden gubben ikke er hjemme omtrent så har vi ikke fått lastet ned igjen. ellers skulle jeg da vitterlig ha prøvd jeg også. kan ikke ha blitt borte da vel???

Ja,det er ikke vanskelig. bare følg anvisningene.:0) Jeg greide det også selv.*humre*

tror det er www.limewire.com og velg free-versjonen.:0)

Gjest jippiglad på mandag
Skrevet

Da fikk jeg lasta ned en gammel versjon fra doodle bugs, men den har ikke vært der før altså.:0) Vil gjerne ha flere versjoner hvis det skulle dukke opp.

4barns mor-77
Skrevet

Ja,det er ikke vanskelig. bare følg anvisningene.:0) Jeg greide det også selv.*humre*

tror det er www.limewire.com og velg free-versjonen.:0)

Må prøve!!!

Da hadde gubben blitt overrasket når han kom hjem...;)

4barns mor-77
Skrevet

Da fikk jeg lasta ned en gammel versjon fra doodle bugs, men den har ikke vært der før altså.:0) Vil gjerne ha flere versjoner hvis det skulle dukke opp.

Fikk lastet ned limewire;););)

Men fant ikke lille laila jeg hell... Frem fra glemselen derimot, kom det massevis av sanger på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...