Gå til innhold

bading i samme badekar som voksne

Anbefalte innlegg

Gjest uhygenisk?

Har hatt en diskusjon med min mor som mener at ungene (3 og 1 år) ikke kan bade i samme badekar som oss voksne. Ihvertfall ikke som far -fedre (menn) er mer skitne enn damer (!). Særlig når faren er bonde. Tenker dere på dette eller er det bare jeg som er på jordet?

Tenker ikke på bading samtidig, men at små barn ikke bør bade i samme badekar som far bruker ellers. Vi skyller av karet før ungene skal bade, men ellers tenker jeg altså ikke på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251567-bading-i-samme-badekar-som-voksne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• PieLill

3

• Lillemus

2

• DarkPink

2

Mest aktive i denne tråden

Her skyller vi/vasker etter at vi har badet, alle sammen, og vi kommer til å fortsette å bruke samme badekar, ja!

Har heller aldri tenkt over at dette skulle være noe problem!? Dessuten dusjer vi etter badet (har boblebad), så om badekaret ikke var så rent, blir vi nå i allefall reine etterpå...

*Hm, Går i tenkeboksen, men kommer nok fort ut igjen...*

Heh, tenk på før i tida, da hele familien badet i samme stamp. Han far sjøl, deretter mor og unger. Stakkar yngstemann satt vel der i en pøl av sølevann.. :-)

Å ikke kunne bade i samme badekar overhodet er litt drøyt.. minner nesten om tvangstanker.

Annonse

Gjest uhygenisk?

hva nøyaktig skal være så farlig med å bade i samme badekar da, tror hun barna blir syke?

Vet egentlig ikke. Det er bare uhygenisk!! Hun er livredd bakterier og møkk og mener at barna bør ha et eget lite badekar. Eller at far kan dusje et annet sted (vi har flere muligheter). Han er på ingen måte urenslig eller fryktelig møkkete men jobber altså som bonde og er i fjøset hver dag.

Jeg blir bare oppgitt..

Hæ, det er det mest underlige jeg har hørt på lenge! Det får da være grenser til hysteri rundt renslighet. Jeg har aldri tenkt på at det er uhygienisk ihvertfall, men det er klart vi skyller av badekaret mellom hver gangs bruk samt at vi vasker grundig innimellom.

Her i huset bader vi oppi der samtidig også, både voksne og barn. Og hittil har vi overlevd :-)

Annonse

Steike ti', den dama er verre enn meg, jo ;-)

Jeg har ikke tenkt tanken engang jeg....

He he, ja, hvis den dama mener at badekaret er ubrukelig til tross for rengjøring mellom hver gang, tør jeg ikke tenke på hva hun gjør med sofaen sin etter at svigersønnen har sittet i den! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...