Gjest eljo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 ...ikke greit for vanlige folk å henge med i svingene...!?! Kanskje vi kan saksøke myndighetene for feilinformasjon som medfører helseskade og overvekt ;-) http://tinyurl.com/y4rjdx 0 Siter
PieLill Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Spis gulrot mens det enda er sunt! Det er derfor jeg forbeholder meg retten til å tenke og avgjøre litt selv... ;-) Takk for interessant link! mvh 0 Siter
Zarine Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Interessant lesning. Nei, det er ikkje greit å henge med =sukk= Kanskje ein får gå tilbake til å gjere som ein sjølv vil og sjå korleis det går ;-) 0 Siter
Gjest mye å passe på Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Spis gulrot mens det enda er sunt! Det er derfor jeg forbeholder meg retten til å tenke og avgjøre litt selv... ;-) Takk for interessant link! mvh pass på å ikke spise for mye gulrøtter pga høyt blyinnhold 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 pass på å ikke spise for mye gulrøtter pga høyt blyinnhold Det er bevist at man kan bli syk av å _tenke_ for mye på hva man kan bli syk av. Og også få nedsatt livskvalitet av å være for opptatt av det, i tillegg. 0 Siter
PieLill Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 pass på å ikke spise for mye gulrøtter pga høyt blyinnhold ;-) mvh 0 Siter
PieLill Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det er bevist at man kan bli syk av å _tenke_ for mye på hva man kan bli syk av. Og også få nedsatt livskvalitet av å være for opptatt av det, i tillegg. Det er vel derfor jeg holder meg så frisk: Jeg er nemlig en matanarkist. ;-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.