Gå til innhold

mshop - advarsel

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Jeg kjøpte en dyr nokia telefon på mshop i mars. Denne fungerte i noen dager, før alt bare ble svart. Den ville ikke skru seg på mer. Jeg sendte den inn, og etter altfor mange uker kom den tilbake, og fungerte i noen dager. Så skjedde det samme, alt ble svart. Den ble sendt inn for andre gang, og jeg fikk nå beskjed om at det ikke skal være flere problemer. Men igjen fungerte den bare i noen dager før det samme skjedde.

Jeg har sendt den inn for tredje gang(en måned siden)og har ikke hørt mer fra dem. Mshop har ikke kundetelefon, bare mailsystem, så svar er ikke enkelt å få. Så nei, mshop finnes ikke seriøse.

Jeg er så sint! Ville for en gangs skyld ha en virkelig god telefon, men den gang ei.

Hva gjør jeg nå? Jeg har rett på å få heve kjøpet siden samme feil har oppstått for tredje gang, dette har jeg uttrykt i mine mail til forhandleren. Men hva om de ikke vil høre? Dette skulle vært løst for lenge siden. Kjøpt i mars måned, fungert i kanskje to uker til sammen....

Gjest hvilken nokia ?
Skrevet

Du skriver ikke hvilken type telefon du kjøpte ..... Nokia 6280 har det jo vært skrevet MASSE om pga en feil i SW`n, den gikk i svart, det ble stadig opplyst om at hvis du hadde en sånn type telefon, og den gikk i svart, ja da fikk du faktisk ny telefon. Det var ikke snakk om at samme feilen måtte oppstå tre ganger før du fikk ny telefon engang.

Gjest Lille bethen
Skrevet

Du skriver ikke hvilken type telefon du kjøpte ..... Nokia 6280 har det jo vært skrevet MASSE om pga en feil i SW`n, den gikk i svart, det ble stadig opplyst om at hvis du hadde en sånn type telefon, og den gikk i svart, ja da fikk du faktisk ny telefon. Det var ikke snakk om at samme feilen måtte oppstå tre ganger før du fikk ny telefon engang.

Det var den jeg hadde ja! Og jeg vet det har vært problemer med den. Men mshop nekter for dette.

Sist sendte jeg den til nokia, og etter det har det vært stille.

Vet noen om et telefon nr jeg kan ringe for å få tak i nokia?

Skrevet

Selvfølgelig har de kundetelefon.

Det er de lovpålagt å ha.

Ser de ikke har noe på hjemmesiden, men du finner nok noe hvis du søker på bedriften osv.

Skrevet

Det var den jeg hadde ja! Og jeg vet det har vært problemer med den. Men mshop nekter for dette.

Sist sendte jeg den til nokia, og etter det har det vært stille.

Vet noen om et telefon nr jeg kan ringe for å få tak i nokia?

Nokia kundestøtte: 22 97 17 17

Gjest Lilel bethen
Skrevet

Nokia kundestøtte: 22 97 17 17

Tusen takk!

Gjest Lille bethen
Skrevet

Selvfølgelig har de kundetelefon.

Det er de lovpålagt å ha.

Ser de ikke har noe på hjemmesiden, men du finner nok noe hvis du søker på bedriften osv.

Har prøvd å søke, finner ikke. Og har spurt pr mail om jeg ikke heller kan ringe, det er så mye enklere. Men nei, de lar være å svare på om de har et tlf nr.

Det er så dumt med mail, for da svarer dem bare på det dem vil svare på.

Gjest se her .....
Skrevet

åhh, tusen hjertelig!! Snill du er som gadd å finne dette til meg! :)

Det var bare å søke på navn i brønnøysundregisteret det så poppet det opp med en gang

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...