Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De første dagene etter at jeg oppdaget DOL så satt jeg leeeenge og leste gamle innlegg om graviditet. Ville vite mest mulig :)

Men det tok en liten stund før jeg tørte å skrive noe :)

Ja - jeg husker at jeg trodde ikke jeg kunne skrive innlegg selv, fordi jeg ikke hadde noen e-mail... Skjønte ikke helt det med internett....

Var nok også en skap-DOL'er i lengre tid før jeg tittet ut og presenterte meg. Het noe annet det første året, men jeg har faktisk glemt hva det var!

Husker nicket ditt godt, Skygge!

Fortsetter under...

Jeg fant også DOL mens jeg gikk gravid.. høsten 1999.. utrolig hvordan tiden går.. Fått en til etter det og bor ikke lenger sammen med pappan. Dette er mitt 4 nick mens jeg er her... første var mah, andre var Aandily, tredje var skjermtrollet.. Vært aktiv og midre aktiv i perioder:) Men.. det er koselig å være her!!

God helg til alle!!!!!:D

Jeg fant også DOL mens jeg gikk gravid.. høsten 1999.. utrolig hvordan tiden går.. Fått en til etter det og bor ikke lenger sammen med pappan. Dette er mitt 4 nick mens jeg er her... første var mah, andre var Aandily, tredje var skjermtrollet.. Vært aktiv og midre aktiv i perioder:) Men.. det er koselig å være her!!

God helg til alle!!!!!:D

Hehe,, godt å se at vi er mange som ikke greier å la være å kikke innom her av og til :)

Annonse

Da har vi vært her omtrent like lenge, jeg oppdaget DOL sommeren -98 mens jeg planla å få barn. Begge mine er "unnfanget, født og vokst opp" på DOL...

Jammen er det lenge siden nå! Hender jeg ser på guttungen som nå er 7 og lurer på hvor den digre ungen kommer fra ;-)

Dette var en hyggelig tråd...

Jeg har vært her like lenge som deg, og husker deg godt fra starten av. Men jeg skriver ikke mange innlegg, leser mest. Syns som regel at jeg ikke har noe nytt å bidra med - litt seint ute?

Men føler jeg "kjenner" de fleste nickene under her. Har hatt et annet nick tidligere, men nå er det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...