Gå til innhold

Trenger noen tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er ute en liten ærend nå, og jeg har lyst til å gjøre noe koselig for/med ham når han kommer hjem. Noe som gjør at han blir glad og skjønner at jeg er glad i ham. Det må ikke være så voldsomt, det begynner å bli sent, og vi nærmer oss nok leggetid.

Noen gode tips?

Gjest Håper du får gode ideer
Skrevet

Ikke legge deg i gangen med tyttebær og grønnsaker og levende lys, lik elskeråværegift gjorde, håper jeg...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det nærmer seg leggetid sier du, og det burde ikke være så vanskelig.

Gjest romantikk
Skrevet

Tenker på de amerikanske filmene hvor kvinnen åpner døren kun iført lett tøy, dempet belysning mm

Skrevet

Ikke legge deg i gangen med tyttebær og grønnsaker og levende lys, lik elskeråværegift gjorde, håper jeg...

Hehe, og servere stuede tyttebær?

*ta vekk det forslaget fra lista*

:-D

Skrevet

Legg deg naken under dyna og tenn noen stearinlys på soverommet?

Gjest girl with no name
Skrevet

Legg deg naken under dyna og tenn noen stearinlys på soverommet?

Men sett stearinlysa i god avstand fra dyna da! Hvis mannen slenger dyna av deg i et kraftig anfall av yrhet så kan det blir brann hvis den lander over lysa, vet du! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...