Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har virkelig Halloween nådd skolene?

Sukk...

mvh

Ja, *sukk* og når barna våre er voksne, kommer de til å stelle istand Halloweenfest for ungene sine og sende dem på knask eller knep til naboene, fordi de husker hvor koselig det var da de selv var barn.

Det nytter nok ikke å melde seg ut dessverre ;)

Annonse

Gjest Flystripa

Har virkelig Halloween nådd skolene?

Sukk...

mvh

Jeg rister på hodet av denne dritt-tradisjonen. Men det virker ikke som om vi kan stå utenfor stort lengre. Størstemann går i 1. klasse, og han har flere spørsmål i år enn i fjor. Hvorfor skal ikke vi kle oss ut, etc.

I år tar jeg ut batteriet på ringeklokka, slukker lyset mot gata, og koser meg med godteri sammen med ungene. Jeg gidder ikke tigge-maset.

Ja, *sukk* og når barna våre er voksne, kommer de til å stelle istand Halloweenfest for ungene sine og sende dem på knask eller knep til naboene, fordi de husker hvor koselig det var da de selv var barn.

Mine unger liker det faktisk ikke. De ble skremt fra sans og samling noen ganger da de var ganske små. (Før vi hadde fått med oss at man ikke kan la småbarn åpne dørene den kvelden.)

Julebukk har de derimot mer sansen for, jeg også selv om det ikke var noen tradisjon der jeg vokste opp.

Verden trenger flere engler. Så jeg synes det er tragisk å kle ut små unger som hekser og smådjevler. All dritten man skal importere.

Så får ungene mine velge hva de en gang gjør for sine barn. Men de får invitere bestemor på noe annet enn Halloween.

;-)

mvh

"fordi de husker hvor koselig det var da de selv var barn. "

Huffa, ja, stem "NEI" til det å skape gode barndomsminner!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...