Gå til innhold

Argg data hjelp trengs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i allverden skal jeg få til det 3 tegne på en tast?

Som den "harde" parantesen på nr 8?

Nå har jeg vist rota til alt system på tastature, det virke som tegnene har bytte plass, det kommer > på nr 8 i stede.

Stor takk på fohånd :)

Skrevet

Det skrives "Argh". Med "h". Og "datahjelp" i ett ord. Og gjerne et komma imellom.

:-)

Skrevet

AltGr + 8 = [

AltGr ligger til høyre for mellomromstasten.

hare1365380455
Skrevet

Det skrives "Argh". Med "h". Og "datahjelp" i ett ord. Og gjerne et komma imellom.

Hehe!

Skrevet

Det var da data trøbbel jeg ville ha hjelp til, ikke rettskriving.

Ellers takk men der kommer du til for kort, uansett hvor mye du en vil hjelpe med å rette skrive feila mine.

Men jeg kan jo legge inn mange og lange innlegg fremover, så har du noe å gjøre i helgen, siden du ikke har noe mer nyttig å gjøre, liksom? :)

Skrevet

Det var da data trøbbel jeg ville ha hjelp til, ikke rettskriving.

Ellers takk men der kommer du til for kort, uansett hvor mye du en vil hjelpe med å rette skrive feila mine.

Men jeg kan jo legge inn mange og lange innlegg fremover, så har du noe å gjøre i helgen, siden du ikke har noe mer nyttig å gjøre, liksom? :)

Føler meg rik tig så nyttig, jeg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...