Gå til innhold

Parkdress og fór

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Jeg har en parkdress til snuppa med avtagbart fór. Jeg var jo såå fornøyd da jeg fikk tak i denne, men nå har jeg et problem! Når skal jeg putte i fóret? Det er 3 grader ute nå.. med eller uten fór?? Hva skal jeg kle på henne under? Dette med påkledning er SÅÅ vanskelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251766-parkdress-og-f%C3%B3r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ha brukt den med fôr, og så heller vurdert om det er behov for noe annet enn en strømpebukse og en pologenser e.l. under. Å bruke dressen uten fôr er mer for våren, synes jeg - når det begynner å bli varmt i lufta, men fremdeles er sølete så en ønsker å beskytte klærne som er under.

Gjest trultemor26

Ville ha brukt den med fôr, og så heller vurdert om det er behov for noe annet enn en strømpebukse og en pologenser e.l. under. Å bruke dressen uten fôr er mer for våren, synes jeg - når det begynner å bli varmt i lufta, men fremdeles er sølete så en ønsker å beskytte klærne som er under.

Høst og vinter sa hu i butikken. Høst altså da uten for. Men jeg putta i fóret før i dag jeg, føltes mest riktig når jeg så på gradestokken.

Takk for svar folkens!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...