Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Calóni ;)

De blir borte av seg selv i løpet av 10 dager, men skulle du finne et sting eller to som ikke forsvinner så er det bare å stikke bort på legekontoret og få dem fjernet. Det måtte jeg en gang (ikke nedentil).

Er det en spesiell type tråd de syr med, sånn at det går bort av seg selv? Du skrev at du ble sydd på den måten et annet sted enn underlivet også. Hvorfor syr de ikke med sånn tråd alltid, da?

Hilsen en blånn og uerfaren

Annonse

Er det en spesiell type tråd de syr med, sånn at det går bort av seg selv? Du skrev at du ble sydd på den måten et annet sted enn underlivet også. Hvorfor syr de ikke med sånn tråd alltid, da?

Jeg ble sydd i navlen da jeg ble sterilisert og i lysken da de samtidig tok en vanncyste. Måtte i alle fall til legen og få tatt et par sting i navlen 2-3 uker etterpå.

Men de gangene jeg har blitt sydd nedentil har stingene forsvunnet av seg selv. Det ble sagt at de skulle gjøre det i navlen også, men det skjedde altså ikke. Hvis de ikke forsvant skulle jeg kontakte legen min mener jeg at de sa, så det var sikkert ikke den typen tråd som går i oppløsning av seg selv det da.

De bruker annen tråd på steder der stingene skal sitte lengre. Det er ikke alt som gror like fort. Jeg har hatt 25 sting på øyet i 13 mnd før de ble klippet bort :-)

Gjest Calóni

De bruker annen tråd på steder der stingene skal sitte lengre. Det er ikke alt som gror like fort. Jeg har hatt 25 sting på øyet i 13 mnd før de ble klippet bort :-)

Oi. 13 mnd med sting var lenge! Jeg sydde for et par mnd siden, men det var bare tre. De skulle sitte i i nærmere to uker, men de måtte jeg fjerne, de gikk ikke bort av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...