Gå til innhold

Forbanna idiot av tyv

Gjest kjører over tyven hvis jeg ser han

Anbefalte innlegg

Gjest kjører over tyven hvis jeg ser han
Skrevet

Kjøpte nye dekk i sommer og valgte noen litt mer eksklusive ventilhetter. Disse ventilhettene var det en eller annen dust som stjal fra bilen min for 2 uker siden. Kjøpte 4 nye, og i dag oppdaget jeg at disse også var stjålet. Hvor går grensen for lavmål? Bor i et skjermet borettslag med egen oppstillingsplass, trodde ikke at det var mulig å oppleve dette to ganger!

Noen som vet om det finnes noen ventiler som man kan "låse", eller må jeg velge de kjedelig sorte i gummi for å unngå at de blir stjålet igjen? Eller er det noen som har tips på hvordan man forhindrer at noen stjeler ventilhettene igjen?

Gjest overkjørt
Skrevet

Det er nok ikke gøy nei, men jeg synes nicket ditt blir feil :) Hva er du da?

Skrevet

Smør de inn med noe usunlig klisseri så de som stjeler de får arbeid med å fjerne.

Gjest Bli overvåker
Skrevet

Mange unge gutter stjeler slike for så å ha det på sykkeldekkene sine.. Det har jeg sett noen plasser. Men kan selvfølgelig også være voksne folk som vil ha det på bilen sin. Du får filme bilen noen netter;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...