Gå til innhold

Sende jævlig mye penger elektronisk - nerver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt fryktelig mange enkeltbeløp pr nettbank og med SWIFT/BIC/IBAN. Uten å se dem annet enn på skjermen.

Mange ganger har jeg lurt på hvordan det funker og om pengene forsvinner på veien.

Alltid har de kommet fram. Hver eneste gang. Men likevel sitter jeg noen ganger som på nåler......

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg sitter utenfor vinduet ditt med en oppsamler som suger til seg pengene dine.

;o)

Skrevet

Jeg sitter utenfor vinduet ditt med en oppsamler som suger til seg pengene dine.

;o)

He,he,he...Go..

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

He,he,he...Go..

He,he,?

Jeg lager _rede_ av pengene...

Skrevet

;o)

Ikke mine, men IIIIK.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Ikke mine, men IIIIK.

Hvorfor dette utbruddet?

Ble du litt redd?

Det var ikke meningen.

*Trøste*

:o) Og du kan være sikker på at du mange ganger har sett nettopp _vanlig månemåler_ når du er ute, og kansje nettopp ved ditt vindu...

Skrevet

Vil du skremme de som vil gi?

Det er snakk om betaling for kommersielle tjenester og varer.

Skrevet

Det er snakk om betaling for kommersielle tjenester og varer.

Er det!

Betaler glatt kr, oo. oo, ooooooo

og håper du får glede av min donasjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...