Gå til innhold

Halloween-igjen...

Gjest fare for å hisse opp noen...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

"Men gi meg én GOD grunn for å slukke lyset og utestenge Halloween og ungene på tirdag?"

Jeg åpner ikke døra for smålømler som tigger sjokolade på døra mi.

En forbanna ukultur vi ikke har noen tradisjon for i Norge.

Takke meg til å gi penga til tiggere som virkelig trenger det, og julebukker. De synger i hvert fall.

Unga deres er intet annet enn kamuflerte godistiggere, og dere tillater det.

Patetisk.

Fortsetter under...

Gjest abrahamsen

Allehelgenssøndag er å minnes de døde.

Halloween har med å dyrke de døde og demoner, selv om det er godt utvannet med masse komers. En salig blanding av hedenske skikker, katolisisme og profitt. Hvorfor kler de seg ellers ut med dødningehoder og djevelmasker? (Det var slik man skremte bort onde ånder, gjenferd og lignende før i verden.)

Vi blir nok ikke kvitt Halloween. Men jeg står imot så lenge jeg kan. Noe med hvor langt inn i ens eget hus man skal trekke det.

mvh

Ja, jeg er enig med deg. Man må selv bestemme om man vil være med på dette eller ikke. Jeg håper inderlig at skoler og barnehager ol ikke begynner å gjøre noe ut av denne dagen.

DET blir for dumt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...