Gå til innhold

Når far lyger om samvær....

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig sint nu....

Fikk brev fra trygdekontoret i helgen der de skrev at far til mine to små hadde oppgitt at han hadde hatt ungene annenhver uke siden i fjor høst. Er mildt sagt en stor løgn. Så nå må jeg på trygdekontoret og forklare meg for at jeg ikke skal miste overgangsstødnad og støtte til barnetilsyn.... og om de ikke tror meg så må jeg vel betale tilbake og! Det blir jo bare ord mot ord. Noen som har opplevd noe sånt før som kan komme med noen gode råd?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251951-n%C3%A5r-far-lyger-om-samv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om han går i bhg, så kan du kanskje få litt back up derfra at det er du som henter og leverer. Jeg vet ikke hvor mye den slags dokumentasjon veier, men du kan jo høre med de? Jeg vet iallefall at en kamerat av meg fikk ordnet det av bhg da han slet med noe av det samme ovenfor sin eks. Han betalte også alle bhg regningene, det kunne han dokumentere og samværavtalen de hadde laget før alt bråket startet som var underskrevet av de begge to brukte han. Jeg vet som sagt ikke hvor mye disse tingene ble lagt vekk på, men han ble iallefall trodd.

Gjest Veldig sint nu....

Om han går i bhg, så kan du kanskje få litt back up derfra at det er du som henter og leverer. Jeg vet ikke hvor mye den slags dokumentasjon veier, men du kan jo høre med de? Jeg vet iallefall at en kamerat av meg fikk ordnet det av bhg da han slet med noe av det samme ovenfor sin eks. Han betalte også alle bhg regningene, det kunne han dokumentere og samværavtalen de hadde laget før alt bråket startet som var underskrevet av de begge to brukte han. Jeg vet som sagt ikke hvor mye disse tingene ble lagt vekk på, men han ble iallefall trodd.

Tusen takk for svar! Skal å snakke med de på torsdag... Håper det ordner seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...