Gå til innhold

Vi har fått en Lillebror!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med lillebror!!! Kan tenke meg det er kjempestas :-)

Har noen venner som venter på Korea og er veldig spente, lurer derfor på hvor lenge dere måtte vente fra papirene ble sendt til tildlingen kom ?

Heisann!

Vi ble godkjent 14 mars. Så vi ventet i 7 mnd. Blir jo spennende å se hva som skjer med endringene i Korea. Krysser fingrene for vennene dine!!

Annonse

Gratulerer så masse. Er i samme situasjon som du. Julian mener at lillebror skal hete Pinky, etter en del Sabeltanntitting,...så vi har en liten overtalelsesjobb her....

Ha en super reise.

Mvh

Ja, som du skjønner er det ikke lett... Hadde ikke trodd jeg skulle si det, men jeg foretrekker nesten Onkel Morten fremfor Pinky. I hvertfall så lenge det ikke er snakk om en lillsøster

;O)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...