Gå til innhold

Halloween sammen med mamma?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker på dette

Førsteklassingen skulle gå sammen med et søskenpar som bor i samme hus. Nå viser det sge plutselig at de ikke skal gå i dag likevel, men i morgen (går det an?). Han kan ikke gå da. Det var bare meningen at han skulle gå sammen med dem til 3-4 hus i nabolaget.

Han er så fryktelig skuffet, og jeg kjenner ingen flere heromkring med unger i halloween-alder. Er det tåpelig å gå alene å ringe på hus sammen med mamma? Kjenner ikke naboene så fryktelig godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252194-halloween-sammen-med-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kanskje det ville vært litt tåpelig. Han kan ikke gå alene da til husene og så står du litt ute av synet og venter?

Forøvrig får ingen godter av meg i morgen. Har hamstret inn masse, men de som ikke kommer i dag får ikke hos meg:)

Joda, klart jeg kan det. Men er det ikke litt trist med barn som kommer alene, da? Uff, dette var leit. Han er så fryktelig skuffet.

Dakar sønnen din:( Hvorfor i all verden skal de andre gå imrg istedet? Da kan de ikke akkurat regne med å få noe særlig godter.

Hvis alternativet er at han ikke får gå i det hele tatt så synes jeg du skal gå med han til 3-4 hus. Du kan kanskje gå innom husene først (før du tar med han ut) og dele ut litt godteri de kan gi til han, og bare kort forklare situasjonen?

Gjest Vidigal

Joda, klart jeg kan det. Men er det ikke litt trist med barn som kommer alene, da? Uff, dette var leit. Han er så fryktelig skuffet.

Stakkars, så dumt at kompisene trakk seg. For det er jo ikke halloween i morgen. Alle barna der jeg bor går i dag.

Bli med han og oppmuntre han. Men du kan jo stå langs veien når han ringer på. Kos dere masse. Kanskje møter han andre barn som også går.

Annonse

Hiv på deg noe sorte klær, en svær hatt også har du kanskje ei grafse eller annet hageredskap du kan holde i hånda? Så holder du deg i bakgrunnen, eller der din sønn vil ha deg. Du ser deg ut noen hus, mange pynter jo med fakler eller annet når de godtar halloween. Hos meg står det fakler, men bare i kveld....

Stakkars, så dumt at kompisene trakk seg. For det er jo ikke halloween i morgen. Alle barna der jeg bor går i dag.

Bli med han og oppmuntre han. Men du kan jo stå langs veien når han ringer på. Kos dere masse. Kanskje møter han andre barn som også går.

hei på deg! Har nettopp vart med min seksåring på besøk til noen naboer:vart veldig skuffa da hun trodde Halloween vart avblåst pga sykdom......Gikk helt fint....

Gjest Vidigal

hei på deg! Har nettopp vart med min seksåring på besøk til noen naboer:vart veldig skuffa da hun trodde Halloween vart avblåst pga sykdom......Gikk helt fint....

Her hos oss har vi det skikkelig gøy.

Datteren min har kledd seg ut og går nå rundt om kring med en venninne.

Jeg har også kledd meg ut som heks og har masse sterin lys og et stort trau med godis. Når de ringer på så åpner jeg med en ekkel latter...

Ingen av barna får noen ting før de har sunget en sang. De synes det er kjempe gøy og de er jo så utrolig søte.

Her hos oss har vi det skikkelig gøy.

Datteren min har kledd seg ut og går nå rundt om kring med en venninne.

Jeg har også kledd meg ut som heks og har masse sterin lys og et stort trau med godis. Når de ringer på så åpner jeg med en ekkel latter...

Ingen av barna får noen ting før de har sunget en sang. De synes det er kjempe gøy og de er jo så utrolig søte.

Man skal ikke synge på halloween da.. =p

Annonse

Jeg gikk sammen med guttungen (altså sto i bakgrunnen mens han ringte på).

Det har kommet mange enslige barn her, og mange grupper. Bør ikke være noe problem, håper du ble med ham så han fikk gå, stakkar.

Du får trøste deg med at de som kommer til å bli skuffet i lengden, er de andre ungene. I morgen er det ikke mange som gir bort godteri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...