Gå til innhold

Gr.. hvorfor ringer de på etter leggetid?

Anbefalte innlegg

Gjest nå er det jammen nok

Nå er jeg sint! De bør vel tenke seg om før de ringer på så sent! Ungene vokner av ringeklokka hele tiden. Tror jeg må ringe til pappa som ikke er hjemme for å spørre hvor jeg kobler den ut. Har allerede sett i sikringsskapet.

Og jeg som skulle jobbe i kveld.... Ikke mye jobbing når ungene ikke sovner. Og de som skal tidlig opp i morgen....

Fortsetter under...

Gjest Underskrift

Skriv en lapp!!!

Vi skrev på utsiden her at dere er hjertelig velkommen, men ikke ha på masker da sønnen kan bli redd.

Ikke ett barn her i dag med maske.

Tror nok det ville funke for deg også..

Hvorfor ikke prøve noe enkelt før du sliter deg ut.

MVH

Annonse

Her løser jeg det enkelt på halloween. Når de minste legger seg, henger jeg opp en lapp der det står: Ikke ring på. Små barn sover. Hekser, trollmenn, spøkelser og monstre kan ta en ting fra bøtta - så rekker det til alle!

Så setter jeg ut bøtta med snop (som alt er av typen med papir utenpå).

Funker som bare det - ingen ringer på, og ingen "knep".

Gjest hørt om å banke på?

Synes du halv ni om kvelden er for sent til å ringe på døren?

Småbarnsforeldre altså... :)

Bare vent til det er din egen som skal gå halloween, så får sikkert pipen en annen lyd.

Det er for sent mener jeg også.

Gjest ikke alle som vet at du har småbarn sikkert

Takk og lov at mine barn er vant til at det er liv i huset etter at de har lagt seg. Om det ringer på døra etter at de har lagt seg så må ikke de opp fordi ... ikke våkner de av ringeklokka heller heldigvis.

Annonse

Venner gjør det om de kommer om kvelden, nettopp for å ta hensyn til barna.

Nå snakker du jo om noe helt annet....hvis man vet at folk helst vil man skal banke på, så gjør man jo det,- men for utenforstående så er faktisk ikke 20:30 særlig sent å ringe på.

He he......

Her kom det ingen etter kl 19 i går kveld.

Jeg slokket utelyset og lyset som brant, tok inn pynten ute.

Hørt at dette er skikken i USA, og for noen år siden hørte jeg på radioen at når utelyset er slokket så ringer man ikke på!

Til neste år kanskje!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...