Gå til innhold

Hudkrem

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg har fått så tørr hud i ansiktet i det siste,da spesielt rundt øyepartiet.Noen som vet om en billig,drøy og god hudkrem?Ikke noe dyrt,jeg kjøper ikke noe til flere hundre kroner.

Noe på Vita f.eks.

?

Skrevet

På helsekost butikk har de en krem som heter AgroSan. Den har både grønn og gul etikette. Jeg anbefaler den gule. Selv er jeg atopiker og syns den kremen er helt vidunderlig. Og det er den største tuben med krem jeg har sett, så du har den lenge. Kremen inneholder bivoks og te-tre-olje, og er som sagt helt fantastisk. Tror den koster 200 kr ca, men den inneholder 300ml.

Gjest girl with no name
Skrevet

På helsekost har de også A-creme. Koseter ca 150 for ei ganske stor glasskrukke. Den er veldig fin. Ungene kan bruke den som kuldekrem også. Den tar håndeksemen hos meg, den som kommer hver gang det er fyringssesong.

Skrevet

På helsekost har de også A-creme. Koseter ca 150 for ei ganske stor glasskrukke. Den er veldig fin. Ungene kan bruke den som kuldekrem også. Den tar håndeksemen hos meg, den som kommer hver gang det er fyringssesong.

Hun vil ikke ha noe til flere hundre kroner skriver hun!!!!

Prøv Nivea Visage-serien, de har flere typer og en tube koster rundt 50 kroner :-)

Skrevet

Blander du en dråpe eller to med jojobaolje i hudkremen så hjelper det, kan jo hende en hudkrem ikke er nok i ekstreme tilfeller. Kjøper ikke de billigvariantene hos Vita etc. selv, men de bør jo kunne anbefale noe i butikken.

Skrevet

Jeg vil anbefale A-creme. Den koster 150-160,- men er god og drøy. Den er flott på tørr hud, sår hud, bleieutslett, atopisk eksem osv.

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg velger Locobase fra apoteket,fet og god hudkrem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...