Gå til innhold

Naboene rømmer bygningen...

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Vel, det er jo alltids interessant at folk drømmer om meg;-)

Men jeg har ikke lagt noe særlig merke til deg her inne, så... Ja. Lar meg ikke trigge så lett;-)

Så søt du er! Koselig å få svar fra deg.

:o)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

18

• musikeren

12

• hidi

4

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gjett om!

Det vil jeg gjerne at gjør allerede inatt;-)

Men hvis jeg skulle drømme om deg, så ville du straks anta at det var et mareritt?

Jeg tror du skuer hunden (eller ulvinnen) på hårene.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Men hvis jeg skulle drømme om deg, så ville du straks anta at det var et mareritt?

Du har ikke hørt fra Josh ennå?

Nei, nå er jeg utålmodig ;o)

du sa jo at du ikke fikk svar før over helgen. Du har ikke forhørt deg litt forsiktig med reservene?

:o)

Skrevet

Nja... Hadde du kommet med øll og pizza så hadde det jo vært en riktig så koselig drøm:-) Eller kanskje jeg drømte at du var Gwen Stefani?;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nja... Hadde du kommet med øll og pizza så hadde det jo vært en riktig så koselig drøm:-) Eller kanskje jeg drømte at du var Gwen Stefani?;-)

Som brunette er det godt gjort å drømme at jeg var henne. Da er det lettere å drømme at jeg er Sandra Bullock ;-)

Skrevet

1. Jeg ler høyt for meg selv til alle tider på døgnet, siden jeg har så utrolig morsomme msn venner.

2. Det høres ut som om jeg snakker til meg selv, siden barnet mitt ikke svarer. I tillegg snakker jeg da på engelsk, mens jeg resten av tiden snakker norsk.

Den eneste fornuftige forklaringen for utenforstående er jo at jeg er riv, ruskende gal.

Selvfølgelig er det årsaken! Det burde du jo tenkt med en gang...

At ingen har ringt psykiatrien er bare et mirakel!

Alle oppegående mennesker vet at slik oppførsel ikke er normalt...

Anbefaler deg en dyptgående behandling på passende sted. Ellers er du nødt til å flytte til et øde sted.

Du skal heller ikke se bort fra at eksnaboene går til søksmål. D ehar nok ikke hatt det greit med deg som "forstyrrende" nabo!

*ler meg skvett ihjel, Glimtipper*

Skrevet

Æh... Dyklesi.

Du. At du gjør. Sånn.

Det ble lite søvn og ingen drømmer som jeg husker.

Men jeg skal prøve mitt beste i natt :) Hva ser du helst jeg drømmer om deg?

Skrevet

Det ble lite søvn og ingen drømmer som jeg husker.

Men jeg skal prøve mitt beste i natt :) Hva ser du helst jeg drømmer om deg?

Hm... Jo, nå skal du høre: Først så **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** helt til slutt.

Ups... Blei visst sensurert her. *humre*

Skrevet

Hm... Jo, nå skal du høre: Først så **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** helt til slutt.

Ups... Blei visst sensurert her. *humre*

Jeg tror jeg forstår tegningen ;)

Da skal jeg prøve så godt jeg kan. Rapport kommer så snart jeg har sovet ;)

Skrevet

Jeg tror jeg forstår tegningen ;)

Da skal jeg prøve så godt jeg kan. Rapport kommer så snart jeg har sovet ;)

Godt. Alltid satt pris på folk som forstår ting av seg sjøl:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...