Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Vel, det er jo alltids interessant at folk drømmer om meg;-) Men jeg har ikke lagt noe særlig merke til deg her inne, så... Ja. Lar meg ikke trigge så lett;-) Så søt du er! Koselig å få svar fra deg. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Gjett om! Det vil jeg gjerne at gjør allerede inatt;-) Men hvis jeg skulle drømme om deg, så ville du straks anta at det var et mareritt? Jeg tror du skuer hunden (eller ulvinnen) på hårene. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Men hvis jeg skulle drømme om deg, så ville du straks anta at det var et mareritt? Jeg tror du skuer hunden (eller ulvinnen) på hårene. Du har ikke hørt fra Josh ennå? Nei, nå er jeg utålmodig ;o) du sa jo at du ikke fikk svar før over helgen. Du har ikke forhørt deg litt forsiktig med reservene? ) 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Men hvis jeg skulle drømme om deg, så ville du straks anta at det var et mareritt? Jeg tror du skuer hunden (eller ulvinnen) på hårene. Nja... Hadde du kommet med øll og pizza så hadde det jo vært en riktig så koselig drøm:-) Eller kanskje jeg drømte at du var Gwen Stefani?;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nja... Hadde du kommet med øll og pizza så hadde det jo vært en riktig så koselig drøm:-) Eller kanskje jeg drømte at du var Gwen Stefani?;-) Som brunette er det godt gjort å drømme at jeg var henne. Da er det lettere å drømme at jeg er Sandra Bullock ;-) 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 1. Jeg ler høyt for meg selv til alle tider på døgnet, siden jeg har så utrolig morsomme msn venner. 2. Det høres ut som om jeg snakker til meg selv, siden barnet mitt ikke svarer. I tillegg snakker jeg da på engelsk, mens jeg resten av tiden snakker norsk. Den eneste fornuftige forklaringen for utenforstående er jo at jeg er riv, ruskende gal. Selvfølgelig er det årsaken! Det burde du jo tenkt med en gang... At ingen har ringt psykiatrien er bare et mirakel! Alle oppegående mennesker vet at slik oppførsel ikke er normalt... Anbefaler deg en dyptgående behandling på passende sted. Ellers er du nødt til å flytte til et øde sted. Du skal heller ikke se bort fra at eksnaboene går til søksmål. D ehar nok ikke hatt det greit med deg som "forstyrrende" nabo! *ler meg skvett ihjel, Glimtipper* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Æh... Dyklesi. Du. At du gjør. Sånn. Det ble lite søvn og ingen drømmer som jeg husker. Men jeg skal prøve mitt beste i natt Hva ser du helst jeg drømmer om deg? 0 Siter
musikeren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det ble lite søvn og ingen drømmer som jeg husker. Men jeg skal prøve mitt beste i natt Hva ser du helst jeg drømmer om deg? Hm... Jo, nå skal du høre: Først så **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** helt til slutt. Ups... Blei visst sensurert her. *humre* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Hm... Jo, nå skal du høre: Først så **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** helt til slutt. Ups... Blei visst sensurert her. *humre* Jeg tror jeg forstår tegningen Da skal jeg prøve så godt jeg kan. Rapport kommer så snart jeg har sovet 0 Siter
musikeren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tror jeg forstår tegningen Da skal jeg prøve så godt jeg kan. Rapport kommer så snart jeg har sovet Godt. Alltid satt pris på folk som forstår ting av seg sjøl:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.