Gå til innhold

Syden på vinter'n (utenfor tema)

Anbefalte innlegg

Gjest elsker sol og sommer

Vi var på Gran Canaria i vinterferien i år. Vi hadde det kjempe fint, men jeg har lyst å reise et annet sted i vinterferien neste år.

Hvor er det sol og sommer når det er vinter her? Jeg har veldig lyst til å reise til Tunis, men er litt usikker om det er varmt der i februar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252276-syden-p%C3%A5-vintern-utenfor-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hvor man kan dra spørs jo på hvor lenge dere skal være borte. Jeg synes en uke blir i korteste laget om man skal til f.eks. Thailand eller Brasil.

Tror også Tunisia kan bli litt kjølig midt på vinteren, men er ikke sikker, så undersøk nærmere. Spørs om du ikke må til Kanariøyene for å få skikkelig sommervarme, om det er prioritert.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...