Gå til innhold

YES! En nydelig liten gutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Juliansmamma

7

• Q&K

2

• setesdal

1

• mamma44

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gratulerer så mye med den lille gutten, og god tur til vakre Colombia!

Hilsen fra Anka som traff dere så vidt på Halifax på deres første hentereise.

Hei på deg. Så koselig med hilsen fra en liten kjenning. Går det bra med dere?

Mvh

Gratulerer så innmari masse!!!

Lykke til på reisen, og lykke til med overtalingen ;O)

Kan jeg forresten spørre når dere ble godkjent i Col? Distrikt?

Vi fikk både godkjenning og distrikt i oktober i år, men det skyldes at vi har vært en snartur på et halvt år på et privat barnehjem først. Knotete historie, men vi sendte papirene i nov 04, ble godkjent i mai 05, overført til privat bhjem i januar 06, overført tilbake til ICBF i juni 06, og siden skjedde alt i oktober!!!

Gratulerer! Håper dere får reise snart. Er ikke missunnlig i det hele tatt! Tuller, lykke til!

Hilsen

At man unner seg selv lykke, og kjenner at det stikker når andre kommer i mål, er vel helt naturlig. Har syntes det har vært sinnsykt vanskelig å følge med på colombialista, for jeg følte at det var helt utopi at vi noen gang skulle komme i mål. Oj oj, men det gjorde vi, ....Lykke lykke til, jeg krysser og krysser for alle dere andre, og tro meg, jeg håper virkelig at jula fører med seg mange undere!!!

ÅÅÅÅÅÅ nå fryser jeg på ryggen.. Så utrolig herlig.. BRA at dere holdt dere til Colombia.. Er det ikke godt å tenkte på nå.. tenk om dere skulle ha godt over til et annet land....

Stor gratulasjonshilsen fra meg

Gjett om,....h ehe. Takk, forresten. Jo, nå kommer klisjeer til nytte, som: dette var meningen,...he he. Nei, sannelig godt folk på DOL deler villig på tålmodighetskremen sin.

Mvh

Annonse

Hei!!!

Endelig!!!! GRATULERER!!!

Traff båden mannen og endelig storebror på søndag! Han er så fin, endelig får han en lillebror og leke med!

Krysser fingre for at dere får reise til Colombia!

For 6 år siden var vi i Colombia i disse dager...

Igjen lykke til og gog tur til Vakkre Colombia!

Hilsen

Takk! Ja, det var visst ikke så stort oppmøte, men. Det ble vel koselig likevel!?!?

Storebror er meeeget stolt, og ber om å få ha med seg bilde i senga, til og med, he he. Det skal bli vidunderlig å se dem sammen... (He he, jada, vet at det ikke bare blir solskinn, men ...du vet...)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...