Gå til innhold

Ble nesten litt skuffet jeg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

To ganger her også. Og en av gangene var det snuppa mi med to venninner.

I fjor kom ingen.

Merkelig ettersom vi bor i tettbebygd strøk.

Så jeg må innrømme at jeg måtte en tur ut å gå i går så jeg fikk gitt bort litt godter til noen som gikk på gangstien et stykke overfor huset. Tror de stusset litt da jeg lurte på om de hadde knep til de svar ute og gikk også:-)

Pga. været (jeg vet at vi bor i samme by) tok nok mange en atskillig kortere runde enn om det hadde vært litt mindre ufyselig. Hos oss var det iskald vind, piskende snø og svært lite fristende å gå ut i det hele tatt.

Av den grunn fikk antakelig enkelte bare lov til å gå i det aller nærmeste nabolaget

tror

Gjest KariKruskakli

Pga. været (jeg vet at vi bor i samme by) tok nok mange en atskillig kortere runde enn om det hadde vært litt mindre ufyselig. Hos oss var det iskald vind, piskende snø og svært lite fristende å gå ut i det hele tatt.

Av den grunn fikk antakelig enkelte bare lov til å gå i det aller nærmeste nabolaget

tror

Ja, det var nok derfor.

Minstemor var iskald, men lykkelig da hun kom hjem i går.

Storesøster hadde fulgt henne og kusina rundt i litt over en time.

Ja, det var nok derfor.

Minstemor var iskald, men lykkelig da hun kom hjem i går.

Storesøster hadde fulgt henne og kusina rundt i litt over en time.

Sønnen min var også iskald. Og faktisk sliten - det er han ellers meget sjelden. Men han har nettopp vært syk, og hadde både skoledag og trening bak seg før turen i snøkavet.

Det ble varm dusj, litt av godteriet og rett til køys :-)

Vi slokket utelyset, men jeg regnet vel med at noen kom til å ringe på likevel.... Men nei - eneste som ringte på var mannen min da han kom fra jobb - og alle ble litt skuffet!

Snakket med ei i gata som ikke hadde slokket utelyst - hos de ringte det på to ganger. Virker som halloween-toppen er over her i området :-)

Men det var fryktelig surt være her i går kveld da!

Annonse

her var det tilsammen 25-30 stykker på døra så nå har vi fått rydda goteriskapet vårt!

Naboen hadde slukket utelyset og der ringte ingen på og en annen nabo som ikke har barn hadde ikke fått noen på døra.

Vi lot våre te gå til 6 naboer som de kjenner og jeg tror det var standarden i dette byggefeltet; barna fikk ikke ringe på oss de de ikke kjente.

Ungene synes det var kjempestas å dele ut godteri til dem som kom på døra. Egentlig ble det sånn bytte greie med godteriet siden alle bare gikk til hverandre!

Kom ingen hit heller, men kanskje loike greit siden jeg sovna på soafaen kl. 19.30. :) Men hadde masse godis da, og hadde jo vært litt hyggelig å se de små kledd ut. Nå bor jeg i blokk da, så kan kanskje ikke regne med at noen kommer. For par år siden da jeg bodde i etgarasjebygg som var gjort om til fire leiligheter og jeg bodde på bakkeplan så ringte det på, men da hadde jeg glemt det så ble ikke noe godis da, men søte var de. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...