Gå til innhold

Blir svangerskapene verre for hver gang?

Anbefalte innlegg

Forstår hva du mener.

Jeg har veldig lyst på en til med tiden og føler liksom at vi "må" prøve disse bonuseggene, da. Men det blir i så fall ikke på lenge, nei. Kan jo hende at minnene fra forrige svangerskap blir fjernere og fjernere etterhvert som tiden går og jeg glemmer hvor ille det var, da :-p

Jeg har en teori om at alle hormonene ved prøverør gjør plagene ved svangerskap større enn de normalt ville vært.

Det stemmer for meg men det kan være tilfeldig og jeg tror ikke det finnes noen statestikk på det.

Så hvis du slipper alt hormonstyret neste gang så blir kanskje svangerskapet lettere.

Fortsetter under...

Jeg har en teori om at alle hormonene ved prøverør gjør plagene ved svangerskap større enn de normalt ville vært.

Det stemmer for meg men det kan være tilfeldig og jeg tror ikke det finnes noen statestikk på det.

Så hvis du slipper alt hormonstyret neste gang så blir kanskje svangerskapet lettere.

Ja, jeg har fått dette bekreftet av både lege og jordmor, så det er jo et aldri så lite håp om at jeg kan slippe det hvis det klaffer på fryseforsøk, da. Men regner ikke med det akkurat. Får da være måte på flaks...

Men nå må vi slutte å snakke om dette for nå følte jeg plutselig at jeg sitter her og planlegger neste svangerskap og det er jeg virkelig iiiiiiikke klar for :-p

Jeg var mye mer plaget med bekkenløsning i første og andre svangerskap enn i det tredje.

Kvalmen var verre med nr. 3 enn med de to første. (Men jeg var aldri veldig plaget.)

Var jeg deg ville jeg satset på å trene deg skikkelig godt opp før et neste svangerskap. Få hjelp av fysioterapeut til å finne gode øvelser for å gjøre bekkenet sterkt og mykt. Magedans skal være utrolig bra for bekkenet, kanskje det finnes kurs der du bor?

Jeg hadde veldig god hjelp av homeopati mot min bekkenløsning. MEn jeg var ikke så plaget som deg - på langt nær.

Jeg har bare vært gravid en gang, så kan egentlig ikke gi noe svar. MEN jeg har hørt alle som har flere barn si at ingen svangerskap blir like, så da kan det jo ikke bli verre for deg? :)

(synd for meg da som hadde det ganske fint hele veien, bortsett fra helt på slutten)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...