Gå til innhold

Forbanna mannfolk!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mannen min er sykt redd for alt som kan gjøre litt fysisk vondt og nå har jeg mistanke om at han driver å motarbeider en operasjon på sønnen vår. Blir så fortvilet og sint at det var like før jeg dengte løs på han i går.

Jeg tar de fleste sykehustimene, NETTOPP FORDI at jeg må hale og dra ordene ut av han etter at han har vært der og jeg vil vite i detalj hva som har blitt sagt og gjort.

I går var det han som ble med, fordi jeg har jo en jobb å passe på jeg også, tross alt.

Sønnen min skulle inn for å vurdere operasjon i går (det var ihvertfall hva jeg trodde)

Det var det som ble sagt sist jeg var der.

Så kommer de hjem og jeg starter "intervjuet" og er veldig spent.

- Nå hvordan gikk det? Blir det operasjon snart?

- Det vet jeg ikke.

- Vet du ikke??? Fortell da!

- Nei, det ble nå tatt noen prøver.

- PRØVER??? Nå igjen? Hvor i hel... mange prøver har de tenkt å ta da?

De skulle jo vurdere operasjon. Sa de ingenting om noen operasjon da?

- Nei, det ble ikke nevnt.

- Men så fortell da. Jeg vil vite i detalj hva som ble sagt.

- Han skal inn igjen på tirsdag.

- Hva skal de gjøre da?

- Det vet jeg ikke.

- Si meg, vet du ingeting?

Du må jo høre etter når legen snakker til deg.

- Han skal visst legges inn.

- På tirsdag?

- Nei, tror ikke det.

- Hvorfor skal han legges inn?

- De skal forsøke intravenøs antibiotika.

Mmmm, som virker bra en stund, til han blir like ille igjen.

Jeg er så lei av å ikke komme noe videre at jeg spyr snart.

Og vet dere hva øre/nese/hals legen sa til meg da vi kom inn der forrige gang?

- Der kommer dere som er så tålmodige ja.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Må bare få ut litt frustrasjoner.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

4

• ShitDiddelyDo

3

• flisa

2

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet at du ikke skrev innlegget for å være morsom, men det var faktisk en god parodi ;-) Jeg lo høyt her.

Altså: Man bør ikke sende en "normal" mann til legen med en unge... Det er dødfødt :) De kan knapt nok sendes til legen alene...

Skrevet

Jeg vet at du ikke skrev innlegget for å være morsom, men det var faktisk en god parodi ;-) Jeg lo høyt her.

Altså: Man bør ikke sende en "normal" mann til legen med en unge... Det er dødfødt :) De kan knapt nok sendes til legen alene...

*knegg*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja, det er dødfødt.

Fullstendig dødfødt. På tirsdag drar jeg selv.

Skrevet

Jge kjenner igjen problemet ;) Nå har ikke vår sønn helseproblemer, men om jeg ikke får vært med på helsestasjonen så sliter jeg i dagesvis med å finne ut hva de sa. Etterhvert kommer det fram: "Ja, om han ikke spiser bedre om to måneder, så skal de sette i gang tiltak". Ehm, jaha, hvilke tiltak da? Nei, det aaaaner han ikke ;) Frustrerende :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Det med mannen din kjenner jeg igjen. Selv det å hente ungen i barnehagen vil jeg helst gjøre selv, for jeg vil vite nøyaktig hvordan hun har hatt det i løpet av dagen. Han er fornøyd bare ungen lever og ser tilsynelatende hel ut og at han husker å få med seg matboksen hjem, mens jeg vil vite i detalj hva hun har spist og gjort i løpet av dagen, har hun lært noe nytt, spist noe nytt, hvor lenge sov hun, har hun bæsja, hvordan var den osv osv..

Han får muligens en del info men det er glemt idet han går ut derfra.

Skrevet

Det med mannen din kjenner jeg igjen. Selv det å hente ungen i barnehagen vil jeg helst gjøre selv, for jeg vil vite nøyaktig hvordan hun har hatt det i løpet av dagen. Han er fornøyd bare ungen lever og ser tilsynelatende hel ut og at han husker å få med seg matboksen hjem, mens jeg vil vite i detalj hva hun har spist og gjort i løpet av dagen, har hun lært noe nytt, spist noe nytt, hvor lenge sov hun, har hun bæsja, hvordan var den osv osv..

Du og din mann er nesten like ille, dere er i hvert deres ytterpunkt, det er ikke småtterier du trenger og vite etter en dag i barnehagen. Dette grenser til overhysteri. Jeg heller litt mer mot din manns holdning enn din faktisk.

Glad jeg ikke hadde jobbet der, da hadde jeg gjemt meg hver gang du kom:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Oi sann, jeg fikk mistanke om at dette er ditt første barn. Stemmer det?

Skrevet

Seriøst?!?? Jeg pleide også å spørre om hvordan dagen hadde vært når jeg hentet i barnehagen, men det er et stykke derfra til å forvente at de skal huske konsistensen på bæsjen til ungen! :o)

Skrevet

Jøss, det er ikke små krav du stiller de til de ansatte i barnehagen! Mener du de skal gå rundt å huske alt det der for hver eneste unge?

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir sinna på dine vegne her!

Om det er en trøst, så kan jeg si deg at jeg tror dette er en ganske vanlig "mannfolkting"...

For noen uker siden var eldstejenta på sykehuset for å sjekke øynene sine. Hun hadde problemer med å holde dem åpne (blunka så fælt), så jeg begynte å bli rimelig desperat. Mannen min var med henne på sykehuset og kom hjem og fortalte at de hadde fått beskjed om å se det an... Hva det kunne være ante han ikke. Hadde visst ikke spurt grundig nok om det, nei... Det eneste han huska var at vi skulle få innkalling igjen om et par måneder! Et par måneder!!! Hjelpes :-/

Enden på visa var at jeg tok henne til optiker og fikk en grundig forklaring der!

Det er ikke uten grunn at jeg foretrekker å ta ansvar for slike ting selv ;-)

Skrevet

*fnis*

Gjest Det sier jo litt om deg, da...
Skrevet

Det sier jo litt om deg, da.. dette at du selv har valgt å ha noe med en slik mann å gjøre. Eller kanskje du rett og slett har vært henvist til en slik person?

Skrevet

Hehehe :)

Skrevet

Fullstendig enig med mrxx.

Gud hjelpe de barnehage- ansatte hvis alle foreldre krevde samme informasjon som deg!

Det ville blitt litt å holde orden på, tenker jeg...

Skrevet

Oj, jeg sender alltid faren jeg for jeg orker ikke at noen gjør noe med ungene mine som er vondt eller ubehagelig.

Men han vet alt i detalj etterpå og fikser dette mye bedre enn jeg hadde gjort. Jeg bare griner og da synes jeg det er liten vits å være tilstede og ikke husker jeg hva noen har sagt heller for jeg er så oppskjørta.

Så jeg er nok som mannen din, i hvert fall hvis noe er kjipt.

Skrevet

Fullstendig enig med mrxx.

Gud hjelpe de barnehage- ansatte hvis alle foreldre krevde samme informasjon som deg!

Det ville blitt litt å holde orden på, tenker jeg...

De improviserer nok ;-) Så lenge ungen ikke er stor nok til å korrigere dem, funker det vel :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herre min gud!

Jeg er helt overbevist om at de ansatte i ditt barns barnhage trekker strå om hvem som skal snakke meg deg hver eneste dag.

Vinnerne løper og gjemmer seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...