Gå til innhold

Monogramservice

Anbefalte innlegg

Gjest Litt merkelig.!
Skrevet

Noen som har bestilt derfra før?

Bestilte ting der for over en måned siden og enda ikke mottatt varene, er det vanlig der? Noen som vet?

Har prøvd to ganger å sende de mail, men aldri fått svar.

Skrevet

Noen i familien har bestilt flere ganger og varene har kommet i løpet av 1-2 uker helt uten problemer.

Skrevet

Oi! Bestilte varer i forrige uke, håper det ikke tar så lang tid.

Skrevet

Husker jeg bestillte derfrafor 3-4 år siden. Og jeg har heller aldri fått varene... Etterlyste de et par ganger, men fikk aldri svar. Så ga det bare opp. Heldigvis betaler man ikke på forskudd...

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med levering.

(Men jammen fant jeg ut at de holder til rett i nærheten av der jeg bor, så nå bare avtaler jeg at jeg stikker innom og henter varene. Praktisk.)

Skrevet

Har bestilt fra Monogramsevice flere ganger, og har aldri hatt noen form for problemer.

Eller, en gang var et navn brodert på med en bokstav for lite, men da mailet jeg de, avtalte å sende varene i retur og fikk riktig tilbake etter kort tid.

Selv om det er kun kort tid siden jeg sist bestilte noe derfra, kan jeg ikke huske hvor lang tid det tok før jeg fikk varene. Men ikke særlig lang tid i hvertfall. Et par uker kan jeg tenke meg.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, både med leveringstid, service og ikke minst kavalitet.

(Håndklærne er kjempegode)

Skrevet

Har bestilt derfra mange ganger og senest for en uke siden . Varene kom etter 5 dager. Har aldri ventet mer enn 2 uker.

Skrevet

Det er ikke vanlig ifølge mine erfaringer.

De sender vanligvis en mail før de begynner å brodere varene, slik at det er helt sikkert at de har forstått ordren riktig.

Det går bra å både ringe og maile dit, det er ikke sånn at du må stå i telefonkø hele dagen for å få svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...