Gå til innhold

Vi får reise før jul !!! u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med den store julegaven som dere har fått på forskudd, hvilket hotel skal dere bo på i Colombia?Håper dere sender et reisebrev opp igjen til oss som venter hjemme i Norge...God tur,nå må det komme flere tildelinger før jul..

Gratulerer med den store julegaven som dere har fått på forskudd, hvilket hotel skal dere bo på i Colombia?Håper dere sender et reisebrev opp igjen til oss som venter hjemme i Norge...God tur,nå må det komme flere tildelinger før jul..

Tusen takk. ;-)) Krysser fingre for dere.

Tror nok det blir Zuetana, da det visstnok er mye graving i hagen på Halifax. Håper de er ferdige der når vi kommer tilbake fra San ANdres, for har veldig lyst til å komme tilbake dit. Vi følte oss så hjemme der sist. Vi kommer til å være sammen med samme familie som sist vi hentet, ...hva er oddsene for det? Enda vi sendte søknadene våre med fire mndrs mellomrom? Så det blir kjempefint å være på Zuetana også.

Mvh

Annonse

kristin691365380881

Tusen takk. ;-)) Krysser fingre for dere.

Tror nok det blir Zuetana, da det visstnok er mye graving i hagen på Halifax. Håper de er ferdige der når vi kommer tilbake fra San ANdres, for har veldig lyst til å komme tilbake dit. Vi følte oss så hjemme der sist. Vi kommer til å være sammen med samme familie som sist vi hentet, ...hva er oddsene for det? Enda vi sendte søknadene våre med fire mndrs mellomrom? Så det blir kjempefint å være på Zuetana også.

Mvh

Først og fremst må jeg få si at det er hygglig at dere får reiser før jul. Tenk for en jul det blir hos dere :-)

Vi kom hjem for snart 2 uker siden, og jeg tror nok snart de er ferdige å grave i hagen på Halifax. Når vi var der sto det en lapp om at det skulle pågå i 3 uker. Hvis man legger litt Colombian-time til, skulle de vel snart være ferdige ;-)

Lykke til med alle forberedelser!

Vennlig hilsen

Gjest oss fire i Bergen...

Sååå utrolig deilig følelse ikke sant.

Jeg ønsker dere en riktig god tur og velkommen tilbake til gamlelandet som en litt større familie.

Kjære dere!

En stooor gratulasjonshilsen fra fam.på fire fra Bergen

( oss dere sendte bilder til ).

Har fulgt med dere på sidelinjen, og er utrolig glad på deres vegne at det nå ble en lykkelig slutt på den lange ventetiden. Ønsker dere en riktig god tur til vakre Colombia.

Klem fra oss

Kjære dere!

En stooor gratulasjonshilsen fra fam.på fire fra Bergen

( oss dere sendte bilder til ).

Har fulgt med dere på sidelinjen, og er utrolig glad på deres vegne at det nå ble en lykkelig slutt på den lange ventetiden. Ønsker dere en riktig god tur til vakre Colombia.

Klem fra oss

Tusen takk! Blir vidunderlig rart å reise tilbake. Har så sinnsykt mange sommerfugler i magen nå!!!

Håper dere har det bra.

Mvh

Annonse

Først og fremst må jeg få si at det er hygglig at dere får reiser før jul. Tenk for en jul det blir hos dere :-)

Vi kom hjem for snart 2 uker siden, og jeg tror nok snart de er ferdige å grave i hagen på Halifax. Når vi var der sto det en lapp om at det skulle pågå i 3 uker. Hvis man legger litt Colombian-time til, skulle de vel snart være ferdige ;-)

Lykke til med alle forberedelser!

Vennlig hilsen

Takk for info. Kjekt å vite.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...