Gå til innhold

pailabber?

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• dolores83

10

• Moraki

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker 40 også! Men noen av disse damene er jo høøyye da, og skostørrelsen følger jo som regel høyden! Uma Thurmann er vel over 180 cm så vidt jeg vet!

mvh

Skrevet

Vinterskoene jeg kjøpte i går er i str. 38 og da får jeg fint ullsokker nedi. Sommerskoene mine er vanligvis i str. 36 eller 37.

Skrevet

Jeg bruker stort sett 37, men noen ganger når jeg prøver sko er 37 i knappeste laget og 38 litt stort, så 37,5 ville vært perfekt.

Skrevet

Bruker str. 36. Jeg er 168 cm., så har små føtter i forhold til høyden.

Skrevet

Jeg bruker 40 også! Men noen av disse damene er jo høøyye da, og skostørrelsen følger jo som regel høyden! Uma Thurmann er vel over 180 cm så vidt jeg vet!

mvh

Jeg er ikke så høy, så sko str kunne godt ha vært et hakk el to mindre. Jeg synes det er vrient å finne pene sko jeg blir fornøyd med, alstå som gjør at føttene ser mindre ut..

Skrevet

mvh

Vel, jeg er 1.79, og bruker 39.

Skrevet

Jeg bruker stort sett 37, men noen ganger når jeg prøver sko er 37 i knappeste laget og 38 litt stort, så 37,5 ville vært perfekt.

Lucky you :)

Skrevet

Bruker str. 36. Jeg er 168 cm., så har små føtter i forhold til høyden.

Jeg har det motsatt..Er 1.65 høy.

Gjest girl with no name
Skrevet

40 i sandaler, 41 i vanlige sko. Vintersko hender det jeg må kjøpe i 42, hvis jeg skal ha tykke sokker i.

Aberet med å ha store føtter er at jeg ikke kan ha lekre spisse selskapssko, de blir jo da så utrolig lange at det ser latterlig ut. Så må jeg passe på at ved tykkere fottøy må jeg ikke ha tykke såler som på en måte går på utsida skoen, foran og bak, da ser skoene/støvlene enorme ut.

Men ellers er det ingen problemer med føttene. De ser ikke store ut når jeg går barbent iallefall. De passer nok til kroppen, jeg er en kraftlig dame.

Skrevet

40 i sandaler, 41 i vanlige sko. Vintersko hender det jeg må kjøpe i 42, hvis jeg skal ha tykke sokker i.

Aberet med å ha store føtter er at jeg ikke kan ha lekre spisse selskapssko, de blir jo da så utrolig lange at det ser latterlig ut. Så må jeg passe på at ved tykkere fottøy må jeg ikke ha tykke såler som på en måte går på utsida skoen, foran og bak, da ser skoene/støvlene enorme ut.

Men ellers er det ingen problemer med føttene. De ser ikke store ut når jeg går barbent iallefall. De passer nok til kroppen, jeg er en kraftlig dame.

Ja det er akkurat det med selskapssko som blir vrient :)

Skrevet

Vel, jeg er 1.79, og bruker 39.

Ja, jeg har en venninne som er 1,76 som bruker 36 i sko, så det er jo inhen aboslutt regel, men vanligvis henger det sammen! Venninnen min har problemer med f.eks. å gå bratte turer i fjellet, hun tråkker så lett over, ikke rart med DE små føttene ifht. høyden!

mvh

Skrevet

Jeg bruker 39.

Tror ikke jeg kjenner noen kvinner med større føtter enn 42 og da er de minst 10 cm høyere enn meg.

Skrevet

Jeg bruker str 41-42, avhengig av typen sko.

Men så har jeg høyden til en supermodell også, da.

Resten av pakka forbigår vi i taushet, da det ikke har noe med saken å gjøre. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...