Gå til innhold

pailabber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har en venninne som er 1,76 som bruker 36 i sko, så det er jo inhen aboslutt regel, men vanligvis henger det sammen! Venninnen min har problemer med f.eks. å gå bratte turer i fjellet, hun tråkker så lett over, ikke rart med DE små føttene ifht. høyden!

mvh

Ja, jeg har lurt på om fotstørrelsen min er skyld i noen av plagene jeg har med føttene.

Mye høyde som skal bæres på liten flate. Jeg tråkker også over til stadighet, og er tverrplattfot med rare ankler.

Men jeg finner ihvertfall sko som passer!

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• dolores83

10

• Moraki

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker som regel 40, noen ganger 41. Har muligens blitt oftere og oftere 41 de siste årene... Er det ikke noe med at en får større barn etter en har født barn...?

Føttene mine er brede og tykke midt under, høy vrist - ikke feminine i det hele tatt.... Har samme føtter som min far. Min søster har smale, som min mors. Mannen min erter meg og sier at føttene mine fungere godt på sandstrender - akkurat som kamelens klover (eller hva det nå heter) :-)

Gutten vår har fått sin fars føtter - smale. Eldste jente har mine føtter - brede. Hun minste er jeg litt i tvil om - tror de er sånn midt på treet!

Skrevet

Jeg bruker som regel 40, noen ganger 41. Har muligens blitt oftere og oftere 41 de siste årene... Er det ikke noe med at en får større barn etter en har født barn...?

Føttene mine er brede og tykke midt under, høy vrist - ikke feminine i det hele tatt.... Har samme føtter som min far. Min søster har smale, som min mors. Mannen min erter meg og sier at føttene mine fungere godt på sandstrender - akkurat som kamelens klover (eller hva det nå heter) :-)

Gutten vår har fått sin fars føtter - smale. Eldste jente har mine føtter - brede. Hun minste er jeg litt i tvil om - tror de er sånn midt på treet!

"Er det ikke noe med at en får større barn etter en har født barn...?"

Jo, de vokser merkbart etter fødselen.

Jeg trekker midlertidig tilbake det med å ikke mobbe deg...

Tenker du litt på barn om dagen, kanskje? :-))

Skrevet

"Er det ikke noe med at en får større barn etter en har født barn...?"

Jo, de vokser merkbart etter fødselen.

Jeg trekker midlertidig tilbake det med å ikke mobbe deg...

Tenker du litt på barn om dagen, kanskje? :-))

DU altså - din ertekrok ;-)

Driver og SMS'er med mannen min også nå - og han er vel litt skuffet han også... men foreslår at vi fortsetter å ØVE :-)

Skrevet

1,65 høy og bruker 39/40. Før graviditeten brukte jeg 38/39.

Har kanskje litt store føtter i forhold til høyden? Det har i hvert fall ikke plaget meg og jeg finner alltid sko i min størrelse :)

Skrevet

1,65 høy og bruker 39/40. Før graviditeten brukte jeg 38/39.

Har kanskje litt store føtter i forhold til høyden? Det har i hvert fall ikke plaget meg og jeg finner alltid sko i min størrelse :)

Så du har også økt skostørrelse etter graviditeten?

Tanta mi har fortalt at at hun som ung (før barna kom på rekke og rad) brukte 38. Nå (som gammel dame) bruker hun 41!

Skrevet

Tanta mi har fortalt at at hun som ung (før barna kom på rekke og rad) brukte 38. Nå (som gammel dame) bruker hun 41!

Ja, jeg gjorde det. Kjipt, siden jeg kjøpte meg nye, dyre støveletter rett før graviditeten ;)

Uff, om dette skjer ved hver graviditet, så skal jeg ikke ha flere barn ;)

Skrevet

Ja, jeg gjorde det. Kjipt, siden jeg kjøpte meg nye, dyre støveletter rett før graviditeten ;)

Uff, om dette skjer ved hver graviditet, så skal jeg ikke ha flere barn ;)

Slapp av - jeg merket det ikke før etter tredje fødsel :-)

Og min tante har født 7 barn *LOL*

Skrevet

Slapp av - jeg merket det ikke før etter tredje fødsel :-)

Og min tante har født 7 barn *LOL*

Ok, da tar jeg kanskje sjansen _en_ gang til ;)

Gjest Har kanskje noe å si
Skrevet

Har vel noe med at man kanskje veier litt mer enn før man ble gravid? Fett legger seg faktisk på føttene også.

Jeg bruker en-to størrelser mindre nå enn da jeg veide 10 kilo mer.

Skrevet

Jeg gikk også opp i skostørrelse etter at jeg fikk barn! Og det er ikke på grunn av vekten.

Hm - lurer på hva det kommer av?

Skrevet

Jeg bruker også 40, og føler meg som en elefant. I Frankrike hadde de ikke engang damesko i min str i de fleste butikkene. Men nå er jeg jo ganske høy da, så jeg må jo ha litt å holde meg oppe med.. =p

Skrevet

Jeg gikk også opp i skostørrelse etter at jeg fikk barn! Og det er ikke på grunn av vekten.

Veksthormoner.

Skrevet

Tja, kanskje det er tyngdekraften som sørger for det de månedene man går gravid? At de liksom siger litt utover? I tillegg "løsner" vel sener og slikt litt mens man går gravid, gjør de ikke det? Og så med diverse kilo ekstra konstant i måneder...

Gjest Elextra
Skrevet

Er 17,5 høy og bruker str. 40.

Syntes tidligere jeg hadde veldig store føtter, nå synes jeg de er passe. Selv om en del pensko og sandaler gjør seg bedre i str. 37.

Har litt vanskelig for å tro at alle disse kjendisene virkelig har så store føtter som det fremgår i artikkelen.

Skrevet

Er 17,5 høy og bruker str. 40.

Syntes tidligere jeg hadde veldig store føtter, nå synes jeg de er passe. Selv om en del pensko og sandaler gjør seg bedre i str. 37.

Har litt vanskelig for å tro at alle disse kjendisene virkelig har så store føtter som det fremgår i artikkelen.

17,5høy :)Skostørrelsene kan kanskje variere litt fra her til der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...