Gå til innhold

pailabber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du er jo en liten knert da :o)

Nok til at jeg fikk Elefanten goretex til halv pris i barneavdelinga. ;)

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• dolores83

10

• Moraki

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Bruker str 40. Har jobba i skobutik og husker at selgerne sa at størrelsene på norske kvinners føtter har gått opp. Folk har jo blitt lengre også. Tidligere var det str 38 som først ble utsolgt, men nå er det 39 og 40 som forsvinner først.

Folk er generelt høyere enn før, da er det naturlig at man også har litt større føtter.

Selv har jeg brukt samme størrelse siden 6. klasse (40).

Skrevet

36 - 37 bruker jeg. Mannen min bruker str. 45. Skoene mine får faktisk plass oppi skoene hans ;o)

Skrevet

152,5 cm. Intet mer, intet mindre. :o)

Da er du lavere enn meg. Jeg er under 1,60 jeg også :-)

Gjest mandolina
Skrevet

Ok, da tar jeg kanskje sjansen _en_ gang til ;)

Jeg bruker str 35 samme str. både før og etter graviditetene, jeg har født 5 barn. Hilsen

Skrevet

Jeg er 170 cm høy og bruker str 38/39 i sko. Jeg er kjempevanlig!

Skrevet

Hehe kjempevanlig :) Ja det ser ut til at vi nordmenn ikke har den størrelsen som de kjendisene har på føtter. Synes det er litt ekstremt med 47 på ei dame. Men selvfølgelig kan det kle eieren også :)

Skrevet

Hehe kjempevanlig :) Ja det ser ut til at vi nordmenn ikke har den størrelsen som de kjendisene har på føtter. Synes det er litt ekstremt med 47 på ei dame. Men selvfølgelig kan det kle eieren også :)

Jeg er glad jeg ikke trenger str 47. Tenk så vanskelig å finne sko (i dameavdelingen...)

Skrevet

Du er heldig altså. Det hender barneskoa går opp i 39 også, men det er sjelden ;o)

Skrevet

Før du får barn ja ;o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162484007' post='3369552]

Å dæven!

Jeg bruker 35/36

Jeg holder meg til 34/35. At gjennomsnittsdameføttene vokser er definitvit ikke noe pluss for meg.

Skrevet

Før du får barn ja ;o)

Jaja, om jeg skulle gå opp en eller to skostørrelser så er det ikke krise, men det hadde det vært om jeg hadde hatt str 47 i sko _nå_. ;o)

Skrevet

Å steike! Nå ble jeg litt misunnelig... ;o)

Skrevet

Jaja, om jeg skulle gå opp en eller to skostørrelser så er det ikke krise, men det hadde det vært om jeg hadde hatt str 47 i sko _nå_. ;o)

Jeg tviler på at det går an å få kjøpt så store sko her. Store Sko har bare damesko opp til 45 :o)

Skrevet

Jeg tviler på at det går an å få kjøpt så store sko her. Store Sko har bare damesko opp til 45 :o)

Det blir vel neppe noe problem uansett, tenker jeg:o)

(Nå sitter samboer'n og ser på NRK og mimrer om 1980. Da var ikke jeg født, og det sjokkerer meg egentlig litt at de faktisk gikk på skøyter utendørs under OL ;o) )

Skrevet

Det blir vel neppe noe problem uansett, tenker jeg:o)

(Nå sitter samboer'n og ser på NRK og mimrer om 1980. Da var ikke jeg født, og det sjokkerer meg egentlig litt at de faktisk gikk på skøyter utendørs under OL ;o) )

Gi deg da.

Jeg var omtrent som deg jeg da, nygift uten barn og lykkelig så jeg blir nesten deppa av at tida har blitt borte.

Skrevet

Gi deg da.

Jeg var omtrent som deg jeg da, nygift uten barn og lykkelig så jeg blir nesten deppa av at tida har blitt borte.

Så fra nå av er det bare nedoverbakke for meg? :oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...