Gjest vil lage god middag Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg må ha det inn med teskjeer. :-) 0 Siter
Gjest vil lage god middag Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg fant denne: http://www.varden.no/matogdrikke/recipe.asp?recipe=8376 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 stek dem først uten smør for å lage en hinne slik at de ikke blir vassne. så, når de er litt brunet tar du oppi smør- og naaaam!! olje er forbudt. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 eller: du fyller sopp med philadelphia hvitløkskremost og spinat, pensler dem litt og hover dem inn i stekeovnen på 200 grader i ....10 minutt eller noe. åå...jeg blir sulten... 0 Siter
Gjest vil lage god middag Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 stek dem først uten smør for å lage en hinne slik at de ikke blir vassne. så, når de er litt brunet tar du oppi smør- og naaaam!! olje er forbudt. ups, jeg tok olje. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 ups, jeg tok olje. blææh:=) neida, men etter du har smakt med smør tar du aldri feil igjen:) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Smør og karri. Rel svak varme. PS: -jeg- tør ikke spise sjølplukka sopp. Unntatt en og annen fleinsopp. De er veldig små. 150 stk på en pizza til 4 er passe. Da skjer morsomme ting. Folk begynner å snakke uten hode, møbler henger i taket, himmelen blir rosa og grønn osv. Og så kan det hende det blir veldig mørkt. Og så blir det kanskje veldig lyst i det ene øyet, når en i hvit frakk lyser i øyet ditt og sier "det var nære på, lille venn, er du riktig vel bevart?". Godt spørsmål - sier jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.