linko Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Nei, jeg synes Sverre er i samme gata som Harry... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg synes Sverre passer best på en voksen mann. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg synes Sverre passer best på en voksen mann. Alle menn har engang vært baby :-) Navn vi forbinder med voksne, eller til og med gamle menn i dag, har jo engang vært babynavn, og navn har det jo gjerne med å bli tatt fram igjen et par-tre generasjoner senere. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Alle menn har engang vært baby :-) Navn vi forbinder med voksne, eller til og med gamle menn i dag, har jo engang vært babynavn, og navn har det jo gjerne med å bli tatt fram igjen et par-tre generasjoner senere. Jepp! Jeg får omformulere meg litt, og si at jeg mener Sverre passet best på babyer på 1950-tallet. Happy now? Men du har rett i det, ja. Det er ikke mange barn som blir født nå som heter det som jeg heter, men likevel er mitt navn ganske så vanlig 0 Siter
miia Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes Sverre er et kjempefint navn... Men det har kommet med åra - altså, jeg likte det ikke når jeg var yngre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.