Gå til innhold

Er det noen som liker gnottene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veit ikke hva lillegutt på 1 år synes, men jeg synes det er helt idiotisk..slitsomt er rette ordet ja! Fjollete..

Men veit venninna mi sin datter likte det før. Hun var 2-3 år da.

Synes Portveien 2 skulle kommet igjen jeg;) Det synes jeg var så gøy (og koselig)..Men den tiden er nok over..hehe

Jentene mine likte det forrige gang, og liker det fremdeles. De er snart 7 og 5,5 år gamle.

I dag så de begynnelsen og så ville de ikke se mer. Jeg skrudde ikke av, men lot bare tv'n stå på.

Da det nærmet seg slutten begynte de å se på det igjen. De var veldig fornøyd med slutten i dag, med den grønne fisen, hehe...

Prompe og bæsjehumor er midt i blinken :-)

Veit ikke hva lillegutt på 1 år synes, men jeg synes det er helt idiotisk..slitsomt er rette ordet ja! Fjollete..

Men veit venninna mi sin datter likte det før. Hun var 2-3 år da.

Synes Portveien 2 skulle kommet igjen jeg;) Det synes jeg var så gøy (og koselig)..Men den tiden er nok over..hehe

Jaaaaa! Vi vil ha Portveien 2!!!! Det var kos det! Men mine to er nok for store til det og...

Annonse

Jaaaaa! Vi vil ha Portveien 2!!!! Det var kos det! Men mine to er nok for store til det og...

Lånte en barne-tv-cd av ei venninne..der var den sangen som heter "Hysj! Kan du høre gresset gro?" Husker du den? den er koselig den!:) Har forøvrig en juleepisode på videoopptak..kanskje jeg skal se på den til jul;)

Lånte en barne-tv-cd av ei venninne..der var den sangen som heter "Hysj! Kan du høre gresset gro?" Husker du den? den er koselig den!:) Har forøvrig en juleepisode på videoopptak..kanskje jeg skal se på den til jul;)

Den sangen husker jeg ikke, men jeg vet det er en annen sang fra Portveien som er så nydelig, men jeg husker ikke den heller... :o)

I dag så de begynnelsen og så ville de ikke se mer. Jeg skrudde ikke av, men lot bare tv'n stå på.

Da det nærmet seg slutten begynte de å se på det igjen. De var veldig fornøyd med slutten i dag, med den grønne fisen, hehe...

Prompe og bæsjehumor er midt i blinken :-)

Universal humor det, ja!

Annonse

Av en eller annen grunn likte barna mine å se på gnottene. Skjønner ikke hvorfor, jeg avskyr det der! De likte også å se på programmet med det nebbdyret som heter Molo. (Husker ikke hva programmet het). Og det er også et program som går meg skikkelig på nervene!

Nei, barneTV da vi var små, det var ordentlig barneTV, det ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...