Gå til innhold

Hva skjer egentlig med tissetassen hos babyer/smågutter?

Anbefalte innlegg

Gjest burde kanskje visst..

Teit spm kanskje..burde kanskje visst;) Men noen ganger så er liksom tissetassen hans litt ekstra tykk/stiv..Han er 1 år. Er vel ikke akkurat ereksjon enda? hehe..bare lurer på hva som skjer liksom..ser det i blant når jeg skifter bleie på han..

Fortsetter under...

Det er ereksjon. På samme måte som voksne menn har ereksjon i søvne har også guttebabyer ereksjon.

Min lillemann som er 1 år får det også av og til når jeg må vaske litt grundig akkurat rundt penis. Synes sikkert det er litt godt...

Annonse

Gjest bare spør :o)

Da er jeg vel det da..Herlighet..trodde man kunne spørre om alt her jeg..takk for svar hvertfall da..da er jeg sikker..

;o) betyr at man blunker lurt :o)

Bare spør om alt du, Dorthe mente nok ikke å være ufin ;-)

For å svare på samme måte som jeg svarte guttungen da han var i den væste "hvorfor"-alderen. (dvs 2-4 år)

Tissen reiser seg opp fordi den øver seg på å bli voksen. Når den blir voksen, må den kunne bli stiv for å kunne brukes til å lage babyer med. Baby-frøene ligger i den posen under tissen, og kan bare komme ut når tissen er oppreist...

(en annen historie er at min gutt hadde fryktelig vond da tissen hans ble stiv, fordi han hadde for trang forhud. Han måtte omskjæres)

For å svare på samme måte som jeg svarte guttungen da han var i den væste "hvorfor"-alderen. (dvs 2-4 år)

Tissen reiser seg opp fordi den øver seg på å bli voksen. Når den blir voksen, må den kunne bli stiv for å kunne brukes til å lage babyer med. Baby-frøene ligger i den posen under tissen, og kan bare komme ut når tissen er oppreist...

(en annen historie er at min gutt hadde fryktelig vond da tissen hans ble stiv, fordi han hadde for trang forhud. Han måtte omskjæres)

Grei forklaring!

Gutten min, som er 7,5 har nå aldri spurt om akkurat det... han spør nå om det aller meste mellom himmel og jord ellers.

Først da han var over 6 år spurte han om hvordan babyer ble til, og jeg fikk hatt "Den Store Samtalen" med ham (hadde kvinnet meg opp i flere år)

Hun på 5 år har ikke spurt ennå....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...