Gå til innhold

Hvor får man kjøpt ullvotter da? Til ettåring..

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd en del forskjellige votter gir jeg snart opp..han blir jo så sinna når han ikke får tak på noen ting med votter på..så må ha noe som er litt tynt og mykt og som følger med når hånda bøyer seg..tror derfor ullvotter er tingen..men er ikke særlig god til å strikke, og ingen butikker selger det heller..som jeg har funnet hvertfall..kanskje dere vet?:)

Fortsetter under...

Tror de har dette på Nøstebarn? Har du prøvd Bogerud?

Så på nettsida til nøstebarn og de hadde bare enten uten tommel eller i str 1-3 år..av erfaring er 1-3 år veldig store for små hender på ett år..Bogerud er litt langt unna der jeg bor, men de har kanskje nettside?

Supert! Så bra NOEN lager votter i ull med tommel til små hender!:) Takk!

Er så idiotisk med 1-3 år i votter..litt forskjell på hendene da!

Annonse

Dette er ikke akkurat svar på det du spør om, jeg vil bare tipse deg om Ullvattens votter:

http://www.ullvatten.no/sider/tekstil.html#votter

De er lette å ta på, varme og relativt myke, barnet beholder en god del av grepet med votten på, og de finnes i mange størrelser.

Blir de for klumpete i år, så forsøk dem hvertfall neste vinter.

Jeg leser ikke alle votte-tråder, så jeg beklager hvis dette er gammelt nytt for deg.

Dette er ikke akkurat svar på det du spør om, jeg vil bare tipse deg om Ullvattens votter:

http://www.ullvatten.no/sider/tekstil.html#votter

De er lette å ta på, varme og relativt myke, barnet beholder en god del av grepet med votten på, og de finnes i mange størrelser.

Blir de for klumpete i år, så forsøk dem hvertfall neste vinter.

Jeg leser ikke alle votte-tråder, så jeg beklager hvis dette er gammelt nytt for deg.

Men å betale 250-300,- for et par votter!!! Er ikke det i overkant?

Men å betale 250-300,- for et par votter!!! Er ikke det i overkant?

Jo, egentlig er det jo dyrt.

Men det er dyrt med diverse par billigvotter som ikke funker, også.

De Ullvatten-vottene vi har hatt, har vært favoritter i daglig bruk i minst én sesong. Da blir det ikke så dyrt allikevel.

Annonse

Jo, egentlig er det jo dyrt.

Men det er dyrt med diverse par billigvotter som ikke funker, også.

De Ullvatten-vottene vi har hatt, har vært favoritter i daglig bruk i minst én sesong. Da blir det ikke så dyrt allikevel.

Forsåvidt sant det da. Men hva når barna er notoriske votte-mistere...

Forsåvidt sant det da. Men hva når barna er notoriske votte-mistere...

Da er det helt nødvendig med mange billig-par til daglig bruk, og ha noen skikkelige til f.eks. skiturer i helgene.

Men nå er vi kanskje et stykke unna ettåringenes behov...

Da er det helt nødvendig med mange billig-par til daglig bruk, og ha noen skikkelige til f.eks. skiturer i helgene.

Men nå er vi kanskje et stykke unna ettåringenes behov...

He, he, ja, jeg havnet litt på siden. Beklager :)

Jeg har prøvd flere typer, og har funnet ut at gode, gammeldagse selbuvotter er det beste. Jeg klarer foreløpig ikke å strikke sjøl, så jeg finner dem ihvertfall hos Husfliden til kr. 175,- pr. par. Etterhvert dukker det vel opp hos diverse juleboder osv.

Selbuvottene er varme uansett, og de kan man putte inni regnvotter, så de holder seg tørre i slapsevær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...