Gjest Tullami Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har kjøpt meg et par svarte støvletter i lær på Bianco. De har helt lav hel og går et godt stykke opp på leggen. Problemet er at de ikke sitter helt inntil leggen bakpå, øverst der støvletten slutter. Det er et mellomrom mellom selve skoen og leggen min altså. Altså vil det være plass til mer der enn min legg. Ser det dumt ut å gå med støvletter som ikke sitter helt inntil? Jeg har buksen oppi. Er så vant til å ha støvletter som sitter helt tett rundt leggen, men det gjør altså ikke denne. Nå har jeg stått og stirret på meg selv i speilet så lenge at jeg ikke klarer å bestemme meg lenger for om det ser rart ut eller om det bare er helt naturlig. Håper dere kan komme med innspill? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Er ikke det siste mote da? Mener å ha sett det i kataloger at de skal være litt vide. For min del er det flott, jeg liker ikke de trange 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.