Gå til innhold

Støvletter som ikke sitter helt

Anbefalte innlegg

Gjest Tullami
Skrevet

Jeg har kjøpt meg et par svarte støvletter i lær på Bianco. De har helt lav hel og går et godt stykke opp på leggen.

Problemet er at de ikke sitter helt inntil leggen bakpå, øverst der støvletten slutter. Det er et mellomrom mellom selve skoen og leggen min altså. Altså vil det være plass til mer der enn min legg.

Ser det dumt ut å gå med støvletter som ikke sitter helt inntil? Jeg har buksen oppi. Er så vant til å ha støvletter som sitter helt tett rundt leggen, men det gjør altså ikke denne.

Nå har jeg stått og stirret på meg selv i speilet så lenge at jeg ikke klarer å bestemme meg lenger for om det ser rart ut eller om det bare er helt naturlig.

Håper dere kan komme med innspill?

Skrevet

Er ikke det siste mote da? Mener å ha sett det i kataloger at de skal være litt vide. For min del er det flott, jeg liker ikke de trange :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...